خبرگزاری کار ایران

احمدی‌نژاد در جمع اعضای شورای اداری استان لرستان:

کارنامه این دولت قابل قیاس با هیچ دوره‌ای نیست

کد خبر : ۷۵۷۲۶

دولت امروز هم مصمم است با تمام توان ساختارهای مالی و بانکی را اصلاح کند.

رییس‌جمهور با اشاره به ضرورت تلاش برای رفع مشکلات مردم و برطرف کردن موانع از مسیر پیشرفت کشور، بر عزم قاطع دولت برای خدمت‌رسانی بی‌وقفه به ملت تأکید کرد.

به گزارش ایلنا، محمود احمدی‌نژاد در جمع اعضای شورای اداری استان لرستان در فرودگاه خرم‌آباد با اشاره به کارنامه دولت‌های نهم و دهم، اظهار داشت: کارنامه این دولت در بخش‌های مختلف قابل قیاس با هیچ دوره‌ای از تاریخ کشور نیست.

وی به کارنامه دولت نهم و دهم در زمینه آب، راه، حمل و نقل، سدسازی، برق‌رسانی، گازرسانی و تکمیل زیرساخت‌های اقتصادی، اشاره و تصریح کرد: ساخت و تکمیل بنادر امام و بندرعباس در حلقه کریدور شمال – جنوب و شبکه‌های بزرگراهی و ریلی، آبرسانی، بهسازی روستاها و سدسازی در زمره اقدامات بی‌نظیر دولت قرار دارد.

رییس‌جمهور افزایش ظرفیت تولید فولاد کشور از 10 میلیون تن به حدود 25 میلیون تن و تولید سالانه سیمان از 35 به 84 میلیون تن را نمونه دیگری از عملکرد دولت ذکر کرد و گفت: در این دولت، ذخیره ارزی کشور، از 7 میلیارد دلار به 55 میلیارد دلار افزایش یافت و این موضوع بیانگر تلاش بی‌وقفه دولت در راه تحقق عدالت است.

دکتر احمدی‌نژاد با انتقاد از کسانی که مشکلات اقتصادی کشور را حاصل اجرای طرح‌های مهمی مانند، مسکن مهر، هدفمندی‌یارانه‌ها و بنگاه‌های زودبازده می‌دانند، اظهار داشت: دشمنی‌هایی که با این دولت و به بهانه‌های مختلف صورت می‌گیرد، ناشی از پافشاری دولت بر عدالت است.

رییس‌جمهور عزم دولت برای توزیع عادلانه ثروت و حمایت از اقشار و طبقات پایین جامعه را مورد تأکید قرار داد و گفت: متأسفانه هر طرحی که از سوی دولت برای توزیع ثروت در کشور اجرا می‌شود با مخالفت‌های گسترده‌ای روبه‌رو می‌گردد.

 احمدی‌نژاد با تأکید بر اهتمام مستمر دولت برای شکستن مقاومت‌های پیش روی اجرای طرح‌های بنیادین دولت، گفت: دولت امروز هم مصمم است با تمام توان ساختارهای مالی و بانکی را اصلاح کند.

رییس‌جمهور در ابتدای اظهارات خود لرستان را دیار مجاهدان، عالمان و عارفان دانست و از تعهد و صداقت مردم این خطه و همراهی آنان با دولت، تجلیل کرد.

در ابتدای این جلسه، استاندار لرستان، وزیر نیرو و وزیر راه و شهرسازی در سخنان جداگانه‌ای گزارشی از روند اجرای طرح‌های توسعه‌ای استان لرستان، ارائه کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز