خبرگزاری کار ایران

حجت‌الاسلام غرویان در گفت‌وگو با ایلنا:

رییس‌جمهور منتخب به رفتار مخرب رسانه‌های افراطی توجه نكند

asdasd
کد خبر : ۸۲۷۱۷

با توجه به ویژگی‌های رییس‌جمهور منتخب، تشكیل دولت فراملی و فرا جناحی در دولت آینده دور از ذهن نیست و روحانی می‌تواند در این امر موفق باشد/ تمامی نیروها از هر جناحی دولت آتی را برای حل مشكلات كشور یاری كنند.

ایلنا: شاگرد سابق مصباح یزدی گفت: نباید جناح‌ها، جریان‌ها و رسانه‌‌های مخالف با ورود به فضا‌سازی، نزاع، تنش و درگیری، حماسه سیاسی و جشن ملی را به كام مردم تلخ كنند؛ چراكه این مساله باعث می‌شود كشور دوباره وارد یك فضای متشنج شود و تمام توان دولت به جای حل مشكلات مردم صرف حاشیه‌ها گردد.

محسن غرویان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، شخصیت فردی رییس جمهور منتخب را معتدل و میانه رو خواند و گفت: با توجه به ویژگی‌های ایشان تشكیل دولت فراملی و فرا جناحی در دولت آینده دور از ذهن نیست و روحانی می‌تواند در این امر موفق باشد.

وی گفت:لازم است تمامی نیروها از هر جناحی با توجه به ظرفیت‌های موجود در كشور، دولت آتی را برای حل مشكلات مردم یاری كنند.

شاگرد سابق مصباح یزدی ضمن انتقاد تند از رفتار افراطی برخی رسانه‌ها، احزاب و جریان‌های سیاسی، تاكید كرد: نباید جناح‌ها،جریان‌ها و رسانه‌‌های مخالف به انحاء مختلف شروع به فضا‌سازی، نزاع، تنش و درگیری كنند چراكه با این عملكردشان موجب می‌شوند كشور دوباره وارد یك فضای متشنج شود.

حجت‌الاسلام غرویان در ادامه به رییس‌جمهور منتخب مردم توصیه كرد: بهتر است ایشان هم به هیچ عنوان وقت خود را صرف حاشیه سازی این گونه رسانه‌ها نكند و تنها روی حل مسائل كشور تمركز داشته باشد؛چراكه متاسفانه برخی‌ها فقط به دنبال این هستند كه با دیگران را تخریب كنند.

وی تاكید كرد: البته نقد سازنده و درست اشكالی ندارد و همواره می‌توان با نقدهای سازنده دولت را در اداره امور كشور یاری كرد.بهتر است جریان‌ها و احزاب مخالف به جای نقد مخرب به همكاری با دولت منتخب بپردازند و یا حداقل نقد سازنده داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز