خبرگزاری کار ایران

آخرین خبر از دیدار ۲ رئیس جمهور؛

توافق احمدی‌نژاد و روحانی بعد از یک ساعت گفتگو

asdasd
کد خبر : ۸۲۷۸۰

در این دیدار مقرر شد که از سوی آقایان احمدی نژاد و روحانی نماینده‌ای برای تبادل اطلاعات و ارتباط مداوم جهت برنامه‌ریزی بهتر در جهت پیشبرد امور در دوره انتقالی معرفی شود.

بعد از یک ساعت گفتگوی رودرروی محمود احمدی نژاد و حسن روحانی پشت درهای بسته در مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام، بین 2 رئیس جمهور فعلی و منتخب توافق شد تا نماینده ای در راستای پیگیری امور انتقال دولت دهم به دولت یازدهم استقرار یابد.

به گزارش ایلنا، دیدار احمدی‌نژاد و روحانی که از حدود ساعت 12 آغاز شد بیش از یک ساعت به طول انجامید و مسائل مختلف و جاری کشور در آن مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

از طرفی در این دیدار مقرر شد که از سوی آقایان احمدی نژاد و روحانی نماینده‌ای برای تبادل اطلاعات و ارتباط مداوم جهت برنامه‌ریزی بهتر در جهت پیشبرد امور در دوره انتقالی معرفی شود.

پیشتر روحانی در نشست خبری با رسانه های گروهی داخلی و خارجی درباره برخی موضوعات اقتصادی و تامین معیشت مردم بویژه برای ماه مبارک رمضان، آمادگی خود و تیم کاری اش را برای برگزاری جلسه مشترک با دولت و تصمیم گیری در این خصوص عنوان کرده بود، لذا یکی از محورهای امروز جلسه 2 رئیس جمهور مستقر در دولت و منتخب مردم می تواند تصمیم گیری درباره تشکیل کارگروه های مشترک برای رفع مشکلات مردم باشد.

احمدی‌نژاد در این دیدار با تبریک به حسن روحانی برای پیروزی‌اش در یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری برای وی آرزوی موفقیت کرد. در این دیدار غلامحسین الهام سخنگوی دولت و سید حسن موسوی رییس‌دفتر رییس‌جمهور، احمدی نژاد را همراهی می‌کردند.

12 مردادماه دوره فعالیت دولت دهم به اتمام خواهد رسید و احمدی‌نژادپاستور را به روحانی تحویل خواهد داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز