خبرگزاری کار ایران

احمدی‌نژاد در واکنش به اظهارات علی لاریجانی:/۳

اگر تحریم‌ها در قیمت ارز موثر نیست لابد تصمیم‌های ایشان موثر است

asdasd

این افراد از اول هم مخالف بودند که دوزار توی جیب ملت برود هدفمندی یارانه‌ها یعنی از جیب آنهایی که بیشتر مصرف می‌کنند بگیریم و بدهیم به آنهایی که کمتر مصرف کرده‌اند.

محمود احمدی‌نژاد در نشست خبری با خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آقای لاریجانی گفته است تحریم‌ها در وضعیت بازار ارز تاثیر نداشته گفت: اگر تحریم‌ها تاثیر ندارد لابد تصمیمات ایشان تاثیرگذار بوده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا،رئیس جمهور خاطرنشان کرد: ایشان با یک خبرگزاری وابسته به یک نهاد نظامی مصاحبه کرده و این حرف‌ها را زده و من اتفاقا مصاحبه ایشان را خواندم.

احمدی‌نژاد تصریح کرد: البته من برای ایشان احترام قابل‌ام اما ظاهرا برخی افراد در زمان سختی‌ها حضور ندارند.

رئیس جمهور سپس به بیان خاطره‌ای از یکی از اطرافیان خود پرداخت و گفت: یکی از دوستان گفت در یکی از روزهای وفات که تعطیل رسمی بود از همین خبرگزاری برای من پیامک آمد که قیمت سکه و ارز را اعلام می‌کرد با توجه به تعطیلی کشور به خیابان فردوسی سرکشی کردم و دیدم چنین چیزی واقعیت ندارد.

وی افزود: امروز هم همین حرف‌ها در این خبرگزاری بود، می‌گویند سیاست‌های دولت باعث افزایش قیمت ها شده است در حالی که دولت همیشه به نفع مردم کار کرده، یک عده می‌گویند دولت خودش را برای انتخابات بعد و دولت آینده تجهیز می‌کند بعد‌‌ همان افراد می‌گویند دولت کار را برای دولت آینده سخت کرده این حرف‌ها حرفهای سبکی است.

احمدی‌نژاد تاکید کرد: این افراد از اول هم مخالف بودند که دوزار توی جیب ملت برود هدفمندی یارانه‌ها یعنی از جیب آنهایی که بیشتر مصرف می‌کنند بگیریم و بدهیم به آنهایی که کمتر مصرف کرده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز