خبرگزاری کار ایران

احمدی‌نژاد:/۱/

در كشور نباید خبری از عقب ماندگی و تبعیض باشد

asdasd

رویداد بعدی اجلاس مجمع عمومی بود که ملت ما با سرفرازی در آن حضور یافت و با تشریح آرمان‌های ملت ایران دراین اجلاس پیام ایرانیان را به گوش جهانیان رساندند و به تحولات جهانی در جهت استقرار نظم انسانی کمک کردند.

رییس جمهور در نشست خبری که در سالن شهید بهشتی نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، شرکت کرده و با بیان مقدمه‌ای درباره رویداد‌های اخیر ایران را در راستای تحولات عادلانه و انسانی خوااند و گفت: در ابتدا می‌خواهم اشاره کوتاه به شرایط امروز ایران و جهان داشته باشم. جهان در آستانه تحولات بزرگی است که همه مناسبات اجتماعی، اقتصادی، سیاسی به سرعت دست خوش تحول‌اند. نقش ایران در مدیریت تحولات و برقراری نظم انسانی آینده نقش ارزشمندی است. راه و آرمان ملت ایران عدالت، عشق و دوستی بین انسان‌ها بوده و همواره ملت ایران براین موضوع تاکید داشتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمدی نژاد در ادامه افزود: البته برای رسیدن به آن آرزوی بزرگ باید عدالت برپا شود و با برقراری عدالت فضایل انسانی به کمال خواهد رسید. برای پیشرفت باید به ارزشهای ذاتی ملت ایران تاکید کنیم. هر روز اخباری از پیشرفت‌های علمی و صنعتی و اجتماعی منتشر می‌شود. ما باید به سمتی برویم که خبری از عقب ماندگی، تبعیض نباشد.

محمود احمدی‌نژاد همچنین به برگزاری اجلاس سران اشاره کرد و اظهار داشت: در روزهای اخیر ما شاهد دو رویداد بسیار مهم در ایران بودیم. یکی برگزاری اجلاس سران عدم تعهد که در نوع خود بی‌سابقه بود و با حضور ۱۲۰ کشور برای تغییر نظم جهان به نظم عادلانه و انسانی، به تبیین ادبیات جدیدی دست یافت که از این به بعد یارو یاور همه ملت‌ها خواهد بود.

احمدی‌نژاد حضور ایران در مجمع عمومی سازمان ملل متحد را مثبت ارزیابی و تصریح کرد: رویداد بعدی اجلاس مجمع عمومی بود که ملت ما با سرفرازی در آن حضور یافت و با تشریح آرمان‌های ملت ایران دراین اجلاس پیام ایرانیان را به گوش جهانیان رساندند و به تحولات جهانی در جهت استقرار نظم انسانی کمک کردند.

رئیس جمهور دولت دهم ضمن اشاره به مشکلات و موانع پیش آمده و نحوه مواجه ملت ایران با آن‌ها خاطر نشان کرد: البته ما مشکلاتی هم داریم که بدخواهان و شیاطین ۳۲ سال که نه قریب به ۶۰ سال است که در برابر ملت ایران قرار گرفته‌اند و به بهانه‌های گوناگون فشار وارد می‌کنند تا علاوه بر چپاول از پیشرفت ایران نیز جلوگیری کنند. این حوادث مقطعی است و می‌دانم که ایران به سرعت از موانع عبور خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز