خبرگزاری کار ایران

احمدی نژاد در نشست خبری:/۸

کسانی که در داخل حرف می‌زنند مواظب باشند خواسته دشمن را تامین نکنند

asdasd

ما در سازمان ملل مطرح کردیم که هر کس از جنگ حرف می‌زند عقب افتاده است و با این حرف پشت جنگ روانی آن‌ها خالی شد و این خط قرمز‌ها برای نقاشی بچه‌ها خوب است.

رییس جمهور گفت: دولت آمریکا از خشن‌ترین دیکتاتوری‌ها حمایت می‌کند ما قبل از انقلاب،انتخابات آزاد نداشتیم و با فروش ۶ میلیون بشکه نفت مردم فقیر داشتیم اما با انقلاب آزادی را به دست آوردیم اما باید اصلاحات زیادی در ایران صورت پذیرد.

محمود احمدی‌نژاد در دیدار امروز خود با رسانه‌ها که در سالن شهید بهشتی نهاد ریاست جمهوری برگزار شد در پاسخ به خبرنگار شبکه المنار لبنان مبنی بر ادعای نخست وزیر رژیم صهیونیستی در خصوص احتمال انقلاب مجدد در ایران اظهار داشت: چرا صهیونیست‌ها عصبانی هستند و چرا بعد از اینکه ما در سازمان ملل صحبت کردیم یک نقاشی توهین آمیز طراحی کردند.

وی افزود: صهیونیست‌ها خودشان را بالا‌تر از بقیه ملت‌ها می‌دانند و در حال حاضر این سوال مطرح است که چرا این اندازه تند شده‌اند آن‌ها سعی خود را کردند تا با طراحی خودشان و افزایش تنش در منطقه فضای رسانه‌ها را شعله ور کرده و فضا را طوری طراحی کند که به همه بگوید ما در جنگیم.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: صهیونیست‌ها تمام تلاش خود را کردند تا ماجراجویی و فشار را بر علیه ملت ایران درست کنند اما ما با هوشمندی بسیار به آن‌ها گفتیم که با درگیری مخالفیم و کلیه نقشه‌هایشان را خنثی کردند.

وی افزود: ما در سازمان ملل مطرح کردیم که هر کس از جنگ حرف می‌زند عقب افتاده است و با این حرف پشت جنگ روانی آن‌ها خالی شد و این خط قرمز‌ها برای نقاشی بچه‌ها خوب است.

رئیس جمهور با بیان اینکه ۳۳ سال است تهدیدات گوناگون آمریکا را شنیده‌ایم گفت: ما ایرانیان در این مدت در تهدید زندگی کردیم و این‌ها تازگی ندارد خیلی از آنهایی که نگران جنگ بودند وقتی به شما می‌گویند در آمریکا جو جنگی است نه اینکه مردم طرف جنگ هستند جوری رفتار می‌کنند که اکثریت مردم وجود جنگ را باور کنند.

وی افزود: دولت آمریکا از خشن‌ترین دیکتاتوری‌ها حمایت می‌کند ما انتخابات آزاد نداشتیم و با فروش ۶ میلیون بشکه نفت مردم فقیر داشتیم اما با انقلاب آزادی را به دست آوردیم اما باید اصلاحات زیادی در ایران صورت پذیرد.

احمدی‌نژاد با بیان اینکه از روزی که انقلاب کردیم امریکا روبه روی ما ایستاده افزود: ما نفهمیدیم رژیم صهیونیستی به دولت آمریکا دستور می‌دهد یا دولت امریکا به رژیم صهیونیستی دستورمی دهد این حرف‌ها و نقشه‌ها افشا شده و کسانی که در داخل حرف می‌زنند باید مواظب باشند خواسته دشمن را تامین نکنند.

وی در خاتمه گفت: ما آماده دفاع در صورت جنگ هستیم اما نگرانی نداریم و می‌خواهیم مستقل باشیم و از گردنه‌ها عبور کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز