خبرگزاری کار ایران

احمدی نژاد در نشست خبری:/۱۴

گروهی را فرستاده‌ایم کاغذ بیاورند، بازار تعدیل می‌شود

asdasd

دولت مال مردم است و احساس می‌کنیم که همپای ملت دولت نیز در کشور حرکت می‌کند و تلاش دارد تا مشکلات را از سرراه ملت بردارد.

رییس جمهور گفت: گروهی را فرستاده‌ایم تا کاغذ بیاورند و انشاء الله با ورود کاغذ بازار کاغذ نیز تعدیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا محمود احمدی‌نژاد در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه در رابطه با اظهار نظر ولایتی در خصوص سفر ایشان به نیویورک گفت: باید اجازه دهیم تا همگان آزادانه حرف‌های خود را بیان کنند و از دیگران انتقاد کنند.

وی افزود: ‌نظری که من در نیویورک ارایه کرده‌ام نظر امام و رهبری است و آن‌ها نیز این مورد را قبول دارند.

رییس جمهور در ادامه در رابطه با کمبود کاغذ برای روزنامه‌ها اظهار کرد: گروهی را فرستاده‌ایم تا کاغذ بیاورند و انشاء الله با ورود کاغذ بازار کاغذ نیز تعدیل می‌شود.

وی افزود: ‌ دولت مال مردم است و احساس می‌کنیم که همپای ملت دولت نیز در کشور حرکت می‌کند و تلاش دارد تا مشکلات را از سرراه ملت بردارد.

احمدی‌نژاد در رابطه با روابط ایران و مصر نیز گفت: نباید در رابطه ایران و مصر عجله کرد چرا که دولت به وجود آمده در مصر دولت نوپایی است و باید اجازه دهیم تا به ثبات کامل برسد.

وی افزود: ایران و مصر با توجه به روابط تاریخی که دارند قطعا روابطشان ادامه نیز پیدا خواهد کرد.

رییس جمهور در ادامه در رابطه با اشاره نحوه مدیریت خود بیان کرد: دستاوردهایی که دولت نهم و دهم داشته است را چندین بار بیان کرده‌ایم و در گزارش اخیر مسوولین کشور در جلسه افطاری نیز این دستاورد‌ها را به مقام معظم رهبری گزارش داده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز