خبرگزاری کار ایران

بقایی در پایان جلسه هیات دولت:

احمدی‌نژاد نمی‌خواهد در پاستور بماند

asdasd
کد خبر : ۹۰۱۳۵

متاسفانه ما هم اکنون شاهد هستیم که یک مسابقه دروغگویی آغاز شده است/همه رؤسای جمهور می توانند در پایان ماموریتشان برای خود تشکیلاتی داشته باشند.

معاون اجرایی رییس‌جمهور با بیان اینکه احمدی‌نژاد نمی‌خواهد در پاستور بماند گفت: آنچه که آقای الهام ابلاغ کردند، چیزی بوده که در دولت هشتم نیز وجود داشته، مبنی بر این‌که روسای جمهور بعد از پایان ماموریتشان یک تشکیلات داشته باشند.

به گزارش ایلنا، حمید بقایی در پایان جلسه هیات دولت در واکنش به ابلاغیه روز گذشته الهام، مبنی بر ایجاد تشکیلاتی درون نهاد ریاست جمهوری عنوان کرد: اینگونه نیست و احمدی‌نژاد نمی‌خواهد در پاستور بماند. آنچه که آقای الهام ابلاغ کردند، چیزی بوده که در دولت هشتم نیز وجود داشته، مبنی بر این‌که روسای جمهور بعد از پایان ماموریتشان یک تشکیلات داشته باشند و این در قانون خدمات مدیریت کشوری نیز قید شده است که رییس‌جمهور و حتی معاون اول او دفتر و محافظ داشته باشد.

وی با بیان اینکه آنچه که امروز در رسانه‌ها در این ارتباط نوشته شده جوسازی است، گفت: در دولت قبل هم چنین نهادی بوده و این مصوبه انجام شده ضمن اینکه این کار که آقای الهام انجام دادند برای همه رؤسای جمهور گذشته است و سایر روسای جمهور می‌توانند بنا به درخواست خودشان چنین دفتری را داشته باشند.

بقایی در پاسخ به این سوال که چرا دولت نهم در هنگام استقرار از آقای خاتمی اعلام کرد که از ساختمان همراهان سعدآباد خارج شود و چنین مصوبه را عملیاتی نکرد، گفت: ساختمان و تشکیلات بحث جداگانه‌ای است و اکنون شما می‌بینید که آقای خاتمی نیز پرسنل و محافظ دارند و این مصوبه‌ای است که در دولت هشتم تصویب شده است.

وی با تاکید بر اینکه احمدی‌نژاد در پاستور مستقر نخواهد شد، گفت: متاسفانه ما هم اکنون شاهد هستیم که یک مسابقه دروغگویی آغاز شده است مثلا عده‌ای آمده‌اند و مطرح می‌کنند که آقای مشایی 300 سفر داشته است که این دروغ محض است. کسانی که این موضوع را اعلام کردند گویی با اعداد آشنا نیستند.

معاون اجرایی احمدی نژاد با اشاره به اینکه در مورد من نیز مطرح شده استن که خانواده‌ام در سفر رییس‌جمهور به آمریکا حضور داشتند، یادآور شد: این مطلب نیز دروغ است و محترمانه از کسی که چنین صحبتی را مطرح کرده بود، خواستیم که حرفش را پس بگیرد، ولی متاسفانه دیدیم که بعضا خط و نشان کشیدند. متاسفانه می‌بینیم که مسابقه دروغگویی بین برخی از افراد آغاز شده و مطالب را به هم می‌بافند، در حالیکه مشخص نیست منبع آن کجاست.

بقایی ادامه داد: همچنین سخنگوی کمیسیون امنیت ملی عنوان کرده است که در مورد من یک گروه 25 نفره را مامور تحقیق و تفحص کرده‌ایم در حالیکه احتیاج به چنین هزینه‌ای نیست و آنها می‌توانستند از اداره گذرنامه نیروی انتظامی این موضوع را بپرسند که چه کسی از کشور خارج شده و چه کسی خارج نشده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز