خبرگزاری کار ایران

سرانجام پس از هفت سال انجام می شود؛

بازدید احمدی نژاد از زندان اوین

asdasd

هدف از انجام این بازدید آگاهی رئیس جمهور از وضعیت زندانها، بررسی راهکارهای عملی جهت تعامل و همکاری بهتر قوای مجریه و قضائیه جهت بهبود وضعیت زندان ها است.

سایت وابسته به ارگان رسانه ای دولت از قول یك منبع مطلع اعلام كرده است كه رئیس جمهور قصد دارد بزودی از زندان اوین بازدید نماید.

به گزارش ایلنا،در این برنامه رئیس جمهور از همه بندها و بخش های زندان اوین بازدید خواهد کرد.

این منبع آگاه هدف از انجام این بازدید را آگاهی رئیس جمهور از وضعیت زندانها، بررسی راهکارهای عملی جهت تعامل و همکاری بهتر قوای مجریه و قضائیه جهت بهبود وضعیت زندان ها، آگاهی از مشکلات زندانیان بویژه زندانیان مالی و دیه و... عنوان کرد.

وی گفت: زمان دقیق این بازدید مشخص نیست ولی پیش بینی می شود بزودی انجام شود.

وزیر دادگستری و برخی از مسئولان عالی قضایی، رئیس جمهور را در این بازدید همراهی خواهند کرد.

گفتنی است این بازدید در حالی انجام می‌شود که مشاور مطبوعاتی رییس جمهور از چند روز گذشته برای گذراندن دوران محکومیت خود به زندان اوین منتقل شده است.

احمدی نژاد پیش از این و  در بدو ورود به تهران با اعتراض به بازداشت علی اکبر جوانفکر گفت: موضوع را پیگیری می کند همچنین وی در کنفرانس مطبوعاتی خود نیز با انتقاد مجدد از بازداشت مدیر مسئول روزنامه ایران گفت: دستگیری حق جوانفکر نبود.

پس از تاکید روز گذشته رییس دستگاه قضا بر برخورد بدون اغماض با مجرمان اکنون این شائبه پیش می‌آید که بازدید از وضعیت زندان اوین آن هم در واپسین ماه‌های ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد به دلیل بازداشت یکی از نزدیکان دولت در این زندان انجام می‌شود.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز