خبرگزاری کار ایران

احمدی‌نژاد در مراسم تقدیر از خبرنگاران و اصحاب رسانه:

اگر انسان در راستای باورهای خود زندگی کند دچار پشیمانی نخواهد شد

کد خبر : ۹۱۹۷۰

معتقدیم اگر انسان در راستای باورهای خود زندگی کند، هیچگاه دچار پشیمانی نخواهد شد.

رییس‌جمهور با بیان اینکه در طول 8 سال گذشته همواره بر باورهای خود تکیه کرده و در تمام مصاحبه‌ها و سخنرانی‌ها از این باورها گفته‌ایم، تصریح کرد: معتقدیم اگر انسان در راستای باورهای خود زندگی کند، هیچگاه دچار پشیمانی نخواهد شد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری محمود احمدی‌نژاد ظهر امروز چهارشنبه در مراسم تقدیر از خبرنگاران و اصحاب رسانه با تبریک میلاد امام حسن مجتبی (ع) گفت: به خوبی از زحمتی که شما فعالان حوزه رسانه در 8 سال گذشته برای انعکاس اخبار و تلاش‌های دولت کشیده‌اید مطلع هستم و می‌دانم که حجم کارتان خیلی زیاد بوده است.

رییس‌جمهور اظهار داشت: ممکن است نتوانسته باشیم سختی کار شما و فشارهایی را که متحمل شدید، لمس کنیم اما تا حدودی آن را فهم کرده و دریافت کردیم؛ بنده همراه شما دریافتم که سفر طولانی، فشرده و مکرر با هلیکوپتر چقدر سخت است؟

دكتر احمدی‌نژاد ضمن ابراز تشکر از زحمات دست اندر کاران عرصه رسانه خاطرنشان کرد: بنده همه شما را دوست دارم و صمیمانه از همه تشکر می‌کنم، حتی کسانی که موافق یا مخالف دولت نوشتند. مهم این بود که همه در یک جهت و برای تحقق اهداف بلند مقدس و آسمانی و به اهتزاز درآمدن پرچم عدالت و توحید تلاش کردیم و از همین جا دست همه زحمتکشان و اصحاب رسانه را می‌بوسم و به آنان عرض ارادت دارم.

رییس‌جمهور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالروز میلاد کریم اهل بیت(ع) تصریح کرد: کریم یکی از اسماء و صفات الهی است اما بنده می‌گویم آیا کسی در عالم هست که از خودش چیزی داشته باشد؟ یا اگر مالی را انفاق می‌کند این متعلق به خودش باشد؟

دكتر احمدی‌نژاد با بیان اینکه همه ما محتاج و فقیر مطلق هستیم و خداوند غنی مطلق است، خاطرنشان کرد: هر آنچه ما داریم رحمت الهی است و این خداوند است که آنچه را خودش کرامت کرده، بنده می‌بخشد و از او تشکر هم می‌کنند؛ پس این خداوند است که کریم واقعیست.

وی با بیان اینکه هیچ سرمایه‌ای بالاتر از وجود انسان نیست، چرا که هر ارزشی در جوهره انسانی تحقق می‌یابد، گفت: فرصت زندگی انسان در دنیا سرمایه‌ای است که باید از آن برای بالا کشیدن حقیقت انسانی بهره ببریم و این فلسفه خلقت و رسالت انبیاست که اگر این اندیشه و هدف متعالی همواره در ذهن ما بوده و اعمال خود را با این معیار تنظیم کنیم، تمامی اقدامات ما همگرا و هم جهت شده و هیچ کار بیهوده‌ای انجام نخواهد شد.

رییس‌جمهور با اشاره به تقدیر اصحاب رسانه از وی تصریح کرد: کارهایی که توسط دولت و بنده صورت گرفته در برابر فداکاری‌ها، ایثارگری شهیدان، جانبازان و خانواده‌های آنان و زحمات ملت ایران بسیار کوچک و ناچیز است.

دكتر احمدی‌نژاد با اشاره به اینکه تغییر عناوین و قالب‌ها در مسئولیت‌های انسانی تغییر ایجاد نمی‌کند، اظهار داشت: ملت ایران ملتی با آرمانهای الهی و انسانی است که تازه در ابتدای راه قرار دارد که باید با تلاش و همت در جهت تحقق این اهداف موفق باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز