خبرگزاری کار ایران

رییس مجلس جمهوری آذربایجان در دیدار با دکتر روحانی:

آذربایجان خواستار توسعه و تحکیم روابط در تمامی عرصه‌ها با ایران است

کد خبر : ۹۴۵۹۱

جمهوری آذربایجان معتقد است، جمهوری اسلامی ایران یکی از کشورهای مهم خاورمیانه است و همواره خواستار توسعه و تحکیم روابط در تمامی عرصه‌ها با این کشور هستیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین دكتر حسن روحانی رییس‌جمهوری اسلامی ایران در دیدار اکتای اسراف رییس مجلس جمهوری آذربایجان تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران همواره خواستار گسترش و توسعه هر چه بیشتر روابط با همه کشورها بویژه کشورهای همسایه است.

به گزارش ایلنا، دکتر روحانی با اشاره به ظرفیت‌های خوب فرهنگی، تاریخی و منطقه‌ای بین دو کشور تاکید کرد: همکاری جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان می‌تواند در توسعه و تحکیم روابط دو کشور و سایر کشورهای منطقه مؤثر باشد و زمینه‌های تعامل و همکاری‌های بیشتر منطقه‌ای را بوجود آورد.

رییس‌جمهوری اسلامی ایران در ادامه همچنین به روابط خوب پارلمانی دو کشور اشاره کرد و گفت: مطمئن هستیم این تعامل خوب در عرصه‌های منطقه‌ای و بین‌المللی می‌تواند اهداف مشترک را دنبال و منشأ خیر و برکت برای ملت‌ها و دولت‌های ایران و جمهوری آذربایجان شود.

دکتر روحانی از حضور مقامات جمهوری آذربایجان در مراسم تحلیف ابراز قدردانی کرد.

رییس مجلس جمهوری آذربایجان نیز در این دیدار ضمن ابلاغ سلام‌های گرم و صمیمانه رییس‌جمهور، دولت و ملت جمهوری آذربایجان گفت: جمهوری آذربایجان معتقد است، جمهوری اسلامی ایران یکی از کشورهای مهم خاورمیانه است و همواره خواستار توسعه و تحکیم روابط در تمامی عرصه‌ها با این کشور هستیم.

وی با اشاره به روابط خوب پارلمانی دو کشور افزود: مجلس جمهوری آذربایجان به نوبه خود از همکاری‌های دو جانبه، منطقه‌ای و بین‌المللی دو کشور برای دستیابی به اهدفا مشترک همواره حمایت و پشتیبانی می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز