خبرگزاری کار ایران

در دیدار جهانگیری با نخست وزیر سوریه مطرح شد

تاکید بر حمایت ایران از ملت سوریه

کد خبر : ۹۴۶۳۵

وائل الحلقی نخست وزیر سوریه اظهار امیدواری کرد در سایه حمایتهای جمهوری اسلامی ایران از ملت سوریه شرایط بحرانی این کشور پایان یابد.

معاون اول رئیس جمهور با تقدیر از حضور نخست وزیر سوریه در مراسم تحلیف حجت الاسلام والمسلمین روحانی بر حمایت ملت ایران از ملت سوریه تاکید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، اسحاق جهانگیری عصر امروز(دوشنبه) در دیدار «وائل الحلقی» نخست وزیر سوریه با تقدیر از مقاومت ملت سوریه اظهار امیدواری کرد که هرچه زودتر مشکلات و مسائل این کشور حل شده و زندگی مردم و اقتصاد سوریه اصلاح شود.

وی همچنین با تقدیر از حضور نخست وزیر سوریه در مراسم تحلیف حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی بر حمایت ملت ایران از ملت سوریه تاکید کرد.

معاون اول رییس جمهور اظهار امیدواری کرد با از میان رفتن مشکلات و مسائل سوریه، ظرفیت های این کشور شکوفا شده و با یاری خداوند وضعیت زندگی مردم و اقتصاد سوریه ارتقاء یابد.

وائل الحلقی نخست وزیر سوریه نیز در این دیدار با اشاره به روابط دیرینه و تاریخی تهران –دمشق اظهار داشت: روابط رو به گسترش و در حال تکامل دو کشور دستاوردهای فراوانی را برای دو ملت بهمراه داشته است.

وی اظهار امیدواری کرد در سایه حمایتهای جمهوری اسلامی ایران از ملت سوریه شرایط بحرانی این کشور پایان یابد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز