خبرگزاری کار ایران

در جمع خبرنگاران مطرح شد:

جدیدترین نظرات دولت درباره سفر روحانی به نیویورک، مذاکرات مجلس و انتخاب مدیرعامل ایرنا

asdasd
کد خبر : ۹۶۹۲۵

برنامه سفر روحانی به نیویورک هنوز قطعی نشده است/ سرپرست ایرنا هنوز منصوب نشده است/ با پخش مذاکرات مجلس، مردم کاملا در جریان امور قرار گرفته‌اند/ فعلا برنامه‌ای برای برگزاری نشست خبری روحانی وجود ندارد.

ایلنا: مشاور رئیس جمهور که لحظاتی پیش در جمع خبرنگاران در مجلس حاضر شده بود، با اشاره به روند مثبت برگزاری جلسات اخذ رای اعتماد گفت: برگزاری جلسات در مجلس تا الان خوب بوده است و مردم نیز با پخش زنده مشروح این مذاکرات در صدا و سیما در جریان امور به خوبی قرار گرفتند و امید دارند نتیجه‌ی مطلوب؛ امشب حاصل شود و رضایت مردم نیز به صورت کامل کسب شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدرضا صادق ادامه داد: حسن روحانی به عنوان رئیس جمهور، بهترین‌ها را معرفی کرده و امیدوارم نمایندگان با دیدن توانمندی‌های منتخبان؛ نظر و تشخیص خود را در راستای حماسه سیاسی و اقتصادی اعلام کنند.

وی درباره اینکه آیا امکان دارد بعداز پایان مذاکرات مجلس، نشست خبری روحانی برگزار شود، به ایلنا گفت: فعلا برنامه‌ای برای نشست خبری روحانی وجود ندارد.

صادق همچنین درباره سفر روحانی به نیویورک گفت: بعداز استقرار دولت جدید؛ برنامه سفر روحانی تنظیم می‌شود و در این سفر‌ها خبرنگارانی حضور دارند زیرا بنای ما بر این است که فرصت بهتری برای حضور خبرنگاران و همکاری آن‌ها با دولت فراهم شود.

صادق درباره اینکه آیا امکان دارد بعضی وزرا رای نیاورند و در این صورت تصمیم دولت چیست، گفت: قانون وضعیت را مشخص کرده است و ما براساس قانون عمل می‌کنیم اما به رای و عملکرد مجلس خوش‌بین هستیم و امیدواریم مجلس شرایطی را برای کار بهتر دولت فراهم یابد.

صادق درباره معرفی سحنگوی دولت و سایر معاوانان نیز گفت: تعدادی از معاونان تاکنون احکامشان صادر شده که اطلاع‌رسانی شده است. از رسانه‌ها نیز می‌خواهم هرگونه خبری را فقط و فقط از طریق دفتر رئیس جمهور پیگیری کنند. سخنگوی دولت نیز بعداز استقرار دولت و در وقت خودش معرفی می‌شود.

وی درباره سکوت خبری بعضی از وزرا و معاونین رئیس جمهور گفت: معاونین رئیس جمهور و وزرا در چند روز گذشته درگیر مذاکرات مجلس و مسائل اخذ رای اعتماد بودند؛ به همین دلیل فرصتی برای انجام مصاحبه نداشتند.

صادق همچنین درباره تعیین سرپرست خبرگزاری ایرنا گفت: خزایی سرپرست ایرنا نیست بلکه ایشان نماینده ما در ایرنا برای انجام هماهنگی‌های بیشتر است و مدیرعامل ایرنا با نظر وزیر ارشاد تعیین می‌شود. البته سرپرست جدید و وزیر پیشنهادی ارشاد همکاری لازم و خوبی را با هم دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز