خبرگزاری کار ایران

نهاوندیان در مراسم معارفه ولی ا... مبینی:

تشریفات ریاست جمهوری باید در راستای شرف ملت تجلی یابد

asdasd
کد خبر : ۹۹۱۰۵

امروز فصل جدیدی در دولت آغاز شده و باید اثبات کنیم که این فصل تداوم همه قوت های نظام است.

نهاوندیان با بیان اینکه تداوم و تکامل در کنار هم می تواند باعث پیشرفت کشور شود، خاطر نشان کرد: در تمامی قوا از جمله قوه مجریه و نهاد ریاست جمهوری بنای دولت تدبیر و امید تقدیر از زحمات گذشتگان و مدیران و خدمات خالصانه آنهاست.

به گزارش ایلنا، دکتر نهاوندیان رییس دفتر رییس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری در مراسم تودیع مهدی آشتیانی و معارفه ولی ا... مبینی، به عنوان سرپرست معاونت مراسم و تشریفات دفتر رییس جمهور که در سالن شهید بهشتی ریاست جمهوری برگزار شد، ضمن تبریک آغاز هفته دولت اظهار امیدواری کرد؛ خداوند خدمات کارکنان عزیز که عمر خود را در خدمت ملت گذرانده اند به نظر عنایت قبول کند.

نهاوندیان، رییس جمهور را نماد اراده ملی توصیف کرد و گفت: رییس جمهور عهده دار اصلی پیشبرد کشور در مسیر اهداف بلند انقلاب و اجرای قانون اساسی بوده و ارتباط و پیوند آن با ملت اصلی ترین کاری است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: رییس جمهور به عنوان نماد ملت در مناسبات بین المللی نیز باید همه عزت، صلابت، متانت و ظرافت فرهنگ این ملت را در تماس با دیگران در عرصه بین المللی تجلی دهد که اجتماع این دو نکته در کنار هم بسیار مهم بوده و حکمت و نیاز به کاری هنرمندانه دارد.

نهاوندیان خاطر نشان کرد: تشریفات ریاست جمهوری باید در راستای شرف ملت تجلی یابد و به روایت و تفسیر جمهوری اسلامی به پیوند با مردم، اخلاق و آداب اسلامی اهمیت دهد که تعریف این ظرافت ها کار حکیمانه و ظریفی است.

رییس دفتر رییس جمهور اظهار داشت: امروز فصل جدیدی در دولت آغاز شده و باید اثبات کنیم که این فصل تداوم همه قوت های نظام است.

نهاوندیان با اشاره به اینکه بنای کار دولت یازدهم تداوم کار شایسته انجام شده تاکنون است، تصریح کرد: یکی از وجوه ممیزه کار دولت یازدهم ایجاد هماهنگی در نهاد ریاست جمهوری و دفتر رییس جمهور است تا اداره این خانواده با هماهنگی انجام شود و در این مسیر ناهماهنگی از هیچ کس پذیرفته نیست.

وی در پایان ضمن تقدیر از تلاشهای مهدی آشتیانی در معاونت مراسم و تشریفات دفتر رییس جمهور برای مبینی در سمت سرپرستی این معاونت آرزوی توفیق کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز