خبرگزاری کار ایران

محسن بهرامی درگفت وگو با ایلنا:

بازیگر اصلی بازار دولت است

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۱۱

کمبود کالا هم موجب گرانی و تشدید تورم می‌شود در مجموع این بحث به ویژه نوسانات ارزی تصمیم گیری را از فعالان اقتصادی سلب کرده است.

یك عضو اتاق بازرگانی ایران معتقد است بازیگر اصلی بازار دولت است،به این دلیل كه موجودی‌های صندوق توسعه ملی و درآمد ناشی از فروش ارز در اختیار دولت است.

محسن بهرامی در گفت و گو با ایلنا،با بیان اینكه امروز نیازمند شفافیت در اطلاع‌رسانی و صداقت گفتار از سوی دولتمردان با مردم هستیم، اظهار داشت: لازمه این امر، اعتماد به بخش خصوصی اقتصاد کشور است. دولتی کردن بیشتر اقتصاد هیچ نفعی به دولت و مردم نمی‌رساند.

او گفت:باید هرچه زودتر به قانون برگردیم و دولت قیمت ارز را تعدیل كند.

به گفته بهرامی، کمبود کالا هم موجب گرانی و تشدید تورم می‌شود در مجموع این بحث به ویژه نوسانات ارزی تصمیم گیری را از فعالان اقتصادی سلب کرده است.

عضو اتاق بازرگانی ایران، با اشاره به این كه تنظیم بازار ارز در شرایط کنونی با مشکل مواجه شده، بیان داشت: دولت باید قیمت ارز را مدیریت کند و قیمتی که می‌خواهد ارز را بفروشد، صادقانه به مردم بگوید و ارز را در یک نقطه‌ای نگه دارد.

وی گفت: باید از نوسان قیمتی ارز جلوگیری کرد‎؛ این گونه نباشد که مثلا یک روز نرخ ارز ۳ هزار ۵۰۰ و روز دیگر۲ هزار ۸۰۰ تومان باشد.

معاون وزیر بازرگانی در دولت اصلاحات،عنوان داشت: در حال حاضر فعالان اقتصادی می‌گویند آینده بسیار مبهم در انتظار کالاهایی است که با نرخ ارز ۳ هزار تومان وارد می‌شود و مشخص نیست نرخ ارز ۲ ماه آینده آچقدر خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز