خبرگزاری کار ایران

بانک مرکزی اعلام کرد:

دانشجویان غیر‌بورسیه برای دریافت ارز مبادله‌ای مراجعه کنند

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۵۶

بانک مرکزی در بخشنامه جداگانه‌ای به شبکه بانکی ابلاغ کرد:‌ سود متعلقه به حساب‌های سرمایه‌گذاری ارزی مدت‌دار به صورت ارزی محاسبه و‌ پرداخت خواهد شد.

دانشجویان غیر‌بورسیه (آزاد) مقطع فوق‌لیسانس به بالا، از امروز برای تهیه ارز مبادله‌ای به شعب ارزی بانک تجارت مراجعه کنند.
به گزارش خبرنگار ما، مسافران عازم خارج از کشور نیز می‌توانند برای دریافت ارز مسافری به نرخ مبادله‌ای به مبلغ 300 دلار یا معادل آن به سایر اسعار به شعب ارزی بانک ملت مراجعه کنند.
به گزارش ایلنا، بانک مرکزی در بخشنامه جداگانه‌ای به شبکه بانکی ابلاغ کرد:‌ سود متعلقه به حساب‌های سرمایه‌گذاری ارزی مدت‌دار به صورت ارزی محاسبه و‌ پرداخت خواهد شد.
دارندگان‌ارز‌ (اسکناس) می‌توانند ضمن مراجعه به بانک‌های عامل در قالب سپرده‌های قرض‌الحسنه‌(پس‌انداز و جاری) و سرمایه‌گذاری‌(مدت دار) برای افتتاح حساب ارزی اقدام کنند.
چنانچه متقاضی خواهان دریافت سود متعلقه یا بخشی از سپرده مفتوحه باشد یا قصد بستن حساب را داشته باشد، بانک عامل مکلف است عین ارز وصول شده یا معادل آن به سایر ارزهای جهان‌ روا (با موافقت متقاضی)‌را به صورت نقدی (اسکناس) از محل منابع ارزی بانک عامل تامین و به صاحب حساب پرداخت کند.
بانک مرکزی تاکید کرده است: دریافت هرگونه تعهد در بانک عامل از دارندگان حساب مبنی بر پرداخت ارز در حد مقدورات یا معادل آن به ریال جهت افتتاح حساب ممنوع است.
بانک مرکزی در بخشنامه‌ دیگری‌ اعلام کرد: دارندگان حواله ‌های وارده ارزی با منشا خارجی نیز می‌توانند برای افتتاح حساب ارزی اقدام کنند و علاوه بر برخورداری از مزایای پیش‌بینی شده، از محل حساب مزبور جهت حواله ارز به خارج کشور‌، با رعایت مقررات و ضوابط مربوطه، برای واردات کالا و خدمات نیز اقدام کنند و منابع آن هم از محل منابع بانک عامل تامین خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز