خبرگزاری کار ایران

یك كارشناس بازار آتی طلادر گفت و گو با ایلنا:

بازار آتی طلا یكی از پول سازترین بازارها است

بازارآتی طلا یكی از پول سازترین بازارها است و افرادی كه در این بازار ریسك می كنند و بر اساس قانون و مقررات این بازار معامله می كنند تاكنون موفق بوده اند.

یك كارشناس بازار آتی طلا گفت: بازار آتی طلا یكی از پول سازترین بازارها است.

مهیار بقایی در گفتگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: در حال حاضرما در جذب سرمایه های خارجی با مشكل مواجه هستیم و باید مسئولین با در نظر گرفتن تمهیدات لازم قوانینی را وضع كنند تا این مشكلات برطرف شود، اگر گروه سرمایه گذاران خارجی نیز جزء گروهی باشند كه ارز مرجع به آنها تعلق گیرد فرصت خوبی برای سرمایه گذاری های خارجی در بورس فراهم  خواهد شد.

وی افزود: بازارآتی طلا یكی از پول سازترین بازارها است و افرادی كه در این بازار ریسك می كنند و بر اساس قانون و مقررات این بازار معامله می كنند تاكنون موفق بوده اند.

وی با اشاره به بحث راه‌اندازی بورس ارز و از سویی ابهامات آن گفت: بورس ارز همانند معاملات رینگ پتروشیمی بورس كالا با سامانه‌ای همانند ثبت سفارش رو به رو است كه به نظر می‌رسد بیشتر بازیگران این بازار شركت‌های دولتی و واردكنندگان باشند.

وی با بیان اینكه ارز چند نرخى در جامعه بطور حتم به ایجاد فساد دراقتصاد خواهد انجامید خاطر نشان كرد: باید شرایط امنی را برای نوسانات نرخ ارز فراهم كرد هر چند ساز و کارها و دستورالعمل فعالیت بورس ارز، تدوین و به تصویب شوراى عالى بورس رسیده است اما به نظر می رسد عملكرد بورس ارز در بازار كم رنگ شده است.

در پایان گفتنی است، در بازار آتی هفته جاری قیمت سكه سررسید شهریورماه در محدوده 802 تا 808 هزار تومان، قیمت سر رسید مهر ماه در محدوده 835 تا 839 هزار تومان، قیمت سكه سررسید آبان‌ماه در محدوده 876 تا 885 هزار تومان و قیمت سررسید آذرماه در محدوده 903 تا 908 هزار تومان قرار گرفت.

پایان پیام

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز