خبرگزاری کار ایران

عضو اتاق بازرگانی ایران اعلام کرد:

بار دیگر دولت روش فرافکنی در پیش گرفته است

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۶۴

اگر سفته بازی در بازار ارز اوج گرفته و تشنجی مهار نشدنی در بازار به وجود آمده، آن را باید در شیوه مدیریت دولت جست و جو کرد.

عضو اتاق بازرگانی ایران التهابات ایجاد شده در بازار ارز نتیجه عملکرد مدیریتی و سیاست گذاری نامناسب در این زمینه دانست و گفت: عملكرد غلط دولت در حوزه اقتصاد باعث شده تا آدرس بازار ارز به جامعه داده شود.

سید حمید حسینی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: در این شرایط عملکرد دولت موجب شده تا مابقی اقشار جامعه یعنی کارمندها، کارگرها و و خود اشتغال ها هم اگر پس اندازی داشته اند برای خرید طلا و ارز به کار انداخته اند آنها هم در این ماجرا مقصر نیستند چراکه چنین آدرسی از سوی سیاست گذاران اقتصادی کشور به آنها داده شده است.

به گفته وی،اگر سفته بازی در بازار ارز اوج گرفته و تشنجی مهار نشدنی در بازار به وجود آمده، آن را باید در شیوه مدیریت دولت جست و جو کرد.

این كارشناس اقتصادی ادامه داد: در این شرایط آقای رئیس جمهور بار دیگر بحث انبار کردن ارز توسط عده ای را عنوان کرده و گفته اند که لیست متخلفین اقتصادی در جیبشان است اما این لیست را اعلام نمی کنند.

وی تصریح كرد: به نظر می رسد، بار دیگر دولت روش فرافکنی در پیش گرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز