خبرگزاری کار ایران

ایلنا گزارش می دهد؛

عابربانکهایی که پول برای مشتری ندارند

asdasd
کد خبر : ۱۶۶۵۰

امروز برخی از عابربانکها در سطح شهر کرمانشاه، پولی برای پرداخت به مشتری ندارند/ برای رفع این معضل مسئولان کشوری باید تصمیم گیری کنند/ حیطه اجرایی ما توانایی برطرف کردن اینگونه مشکلات بانکی را ندارد.

کرمانشاه ـ ایلنا: چند صباحی است که برخی از عابربانکها در کرمانشاه دچار مشکلات فنی شده اند و مشکلاتی برای مردم و بازاریان این شهر به وجود آورده اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، این روزها استفاده از خودپرداز بانکها به امری متداول در جامعه تبدیل شده است و این امر هم باعث صرفه جویی در وقت ارباب رجوع می شود و هم حرکت به سوی دولت الکترونیک را شتاب می بخشد.

ولی در این مسیر، برخی ایام مشکلاتی غیرقابل پیش بینی برای مردم و بازاریان پیش می آید.

برخی از عابربانکهای شهر کرمانشاه در دوره ای از فعالیت خود، دچار نوسانات فنی می شوند و مشکلاتی برای شهروندان به وجود می آورند.

عدم چاپ رسید صورتحساب، اشکال در پرداخت وجه، از جمله مشکلات رایج این روزهای عابربانکهای کرمانشاه است.

از سویی دیگر مسئولین این قبیل بانکها تاکنون جواب قانع کننده ای برای به وجود آمدن اینگونه مشکلات به مردم نداشته و ندارند.

یکی از مدیران اینگونه بانکها که تمایل به ذکر نام خود و بانک مطبوعش در خبرگزاری ندارد، در این باره به خبرنگار ایلنا می گوید: مدتی است که این مشکلات برای عابربانکها و خودپردازهای شهر کرمانشاه به وجود آمده است و رفع این قبیل موارد به زمان زیادی نیازمند است.

این رئیس بانک در جواب به این سئوال که دلیل این اختلال در سیستم الکترونیک پرداخت خودپردازها در چه چیزی است، می افزاید: این مشکلات نه تنها برای بانک ما، بلکه برای اکثر بانکهای استان پیش می آید.

وی می گوید: به نظر بنده برای رفع این معضل مسئولان کشوری باید تصمیم گیری کنند، زیرا حیطه اجرایی ما توانایی برطرف کردن اینگونه مشکلات بانکی را ندارد.

یکی از مشتریان همین بانک که خودپرداز، از موجودی ولی کسر کرده ولی به ایشان پولی پرداخت نکرده است، به خبرنگار ایلنا می گوید: بارها درخواست دریافت وجه را عابربانکها می دهیم، اما تنها مبلغ درخواست را از حساب ما کم می کند و هیچ گونه وجهی به مشتری تحویل نمی دهد.

وی می افزاید: برای برگشت مبلغ موجودی، مجبوریم که پرینت حساب بانکی خود را از بانک مبدا تهیه کنیم و به این بانک بیاوریم که این عمل باعث اتلاف زمان و وقت مردم شده است.

این شهروند کرمانشاهی می گوید: در آخر ماه، سیستم های خودپرداز محدودیت پرداخت پیدا می کند و عملا سیستم شتاب بی معنا می شود و مجبوریم در این چند روزه، عملیاتی بانکی، خرید های اینترنتی و... را از بانکهای مبدا خود انجام دهیم.

برای دریافت پاسخ خود در این زمینه از برخی مدیران اقتصادی استان، سئوالی داشته ایم، ولی تاکنون هیچ کدام از مدیران پاسخی به سئوالات خبرنگار ایلنا نداده اند.

به هر حال پس از اجرای طرح هدفمندی یارانه ها و پرداخت نقدی یارانه و گسترش استفاده از خودپردازها توسط مردم، در بیشتر ایام با مشکلاتی از قبیل عدم وجه، اتمام کاغذ برای چاپ صورتحساب، قطع ارتباط، خروج موقتی از شبکه شتاب از سوی عابربانکها روبرو می شویم که باید گفت که متاسفانه این معضل در استان کرمانشاه، روز به روز در حال گسترش است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز