خبرگزاری کار ایران

سخنگوی مرکز مبادلات ارزی در گفت‌و‌گو با ایلنا:

تخصیص ارز ۱۵ روزه و یک هفته ای به دانشجویان غیربورسی و بورسی/ نیاز ارز دارویی تأمین شد

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۵۵

با تعامل معاونت دارویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اقلام دارویی خریداری شده و به زودی به کشور وارد خواهد شد.

سخنگوی مرکز مبادلات ارزی، از تخصیص ارز ۱۵ روزه و یک هفته‌ای به دانشجویان غیر بورسی و بورسی خبر داد و گفت: داروی مورد نیاز کشور به اندازه کافی خریداری و به زودی به کشور وارد می‌شوند.
صمد کریمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، اظهار داشت: با مساعدت رئیس کل بانک مرکزی و تعاملی که بین دستگاه‌های ذیربط به وجود آمده است به دانشجویان غیر بورسی ۱۵ روزه ارز ارائه می‌شود و همچنین به دانشجویان غیر بورسی یک هفته‌ای ارز پرداخت می‌شود.

سخنگوی مرکز مبادلات ارزی تصریح کرد: اخیرا اقلام دارویی خریداری شده و نیاز ارزی دارویی کشور تأمین شده است.
کریمی بیان داشت: با تعامل معاونت دارویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اقلام دارویی خریداری شده و به زودی به کشور وارد خواهد شد.
وی اضافه کرد: ثبت سفارش در مرکز مبادلا ارزی از بتدای فعالیت آن تا کنون ۱۴ درصد رشد داشته است.
کریمی با بیان اینکه هدف مرکز مبادلات ارزی کشور، ایجاد یک سیستم هوشمند الکترونیکی برای گرو‌های ۳ تا ۷ کالایی و همچنین ۲ بوده است، عنوان داشت: مرکز مبادلات ارزی به تولید و خدمات نگاه ویژه‌ای داشته و بر اساس پورتال ارزی و هماهنگی که بین بانک مرکزی و بانک‌های عامل و وزارت اقتصاد برقرار است، نیاز ارزی گرو ه‌های کالایی تأمین می‌شود.
به گفته وی، در حال حاضر مرکز اطلاعات دقیق مدیریت شده را در اختیار تولید کنندگان، مصرف کنندگان، صادر کنندگان و وارد کنندگان می‌گذارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز