خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون صنایع و معادن:

نمایندگان درباره سقوط ارز هشدار داده بودند

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۶۰

چرا دولت با بی‌تدبیری‌های خود گندم را در بازار آزاد برای استفاده خوراک دام و طیور به فروش رسانده و ارز کشور را به خرید کالاهای لوکس مخصوصا خودروهای گران قیمت اختصاص داده است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن گفت: دولت باید در این برهه زمانی به مشكلات بیکاران تحصیلکرده گوش فرا دهد و با حضور در بیمارستان‌ها پای حرفهای بیماران بنشیند و پاسخگوی درد دل آن‌ها باشد.
به گزارش خبرنگار ایلنا، عزیز اکبریان در نطق میان دستور امروز خود درصحن علنی مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس جمهور گفت: نمایندگان در رابطه با سقوط ارز درمجلس هشتم بار‌ها به دولت و رئیس دولت هشدار داده بودند اما بی‌تدبیری‌های رئیس جمهور باعث شد تا ارز در کشور تورم بی‌سابقه به خود گیرد.
وی افزود: چرا دولت با بی‌تدبیری‌های خود گندم را در بازار آزاد برای استفاده خوراک دام وطیور به فروش رسانده و ارز کشور را برای خرید کالاهای لوکس مخصوصا خودروهای گران قیمت قرار داده است.
وی درادامه گفت: آقای رئیس جمهور شما که رئیس شورای پول و اعتبار و رئیس جمهور و رئیس بانک مرکزی هستید برای کنترل نرخ ارز چند جلسه درشش ماهه اول سال جاری گذاشته‌اید چرا امروز مشکلات اقتصادی را به گردن تحریم‌ها می‌اندازید مگر خود شما نبودید که روزی این تحریم‌ها را کاغذ باطله معرفی می‌کردید؟
عضو کیمسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: تاریخ درخصوص عملکرد مسئولان دولت و مجلس در آینده‌ای نزدیک به خوبی قضاوت خواهد کرد که چگونه نمایندگان مجلس راهکار‌ها و هشدار‌ها را برای اقتصاد کشور به رئیس جمهور داده‌اند.
وی خطاب به رئیس جمهور گفت: چرا امروز به شرکت های تولیدی سرکشی نمی‌کنید و با تولیدکنندگان كه در خط مقدم جهاد اقتصادی هستند به گفتگو نمی‌نشینید اینان نیاز به حمایت عملی شما دارند.
وی در ادامه درخطاب دیگر به رئیس جمهور گفت: آقای رئیس جمهور درد دل بیکاران تحصیلکرده را بشنوید و با فرستادن نمایندگان میان مردم و بازار گرانی طاقت فرسا را مشاهده کنید.
اکبریان خاطرنشان کرد: لازم است رئیس جمهور به بیمارستان‌ها سر بزند و پای درد دل بیماران بنشیند و در مقابل آنان پاسخگو باشد.
عضو کمیسیون صنایع و معدن به برنامه شب گذشته صدا و سیما اشاره کرد و گفت: در برنامه گذشته صدا و سیما در رابطه با هماهنگی دولت و مجلس و نشست نمایندگان با دولت مطالبی عنوان شد ما نیز از این نشست‌ها و هماهنگی‌ها حمایت می‌کنیم اما دولت با کدام هماهنگی با نمایندگان مجلس قرار است نشست برگزار کند. آیا هیات رئیسه مجلس نبایداز این موضوع آگاهی داشته باشد آیا هماهنگی این گونه است مگر این رئیس جمهور نبود در دیدار باجوانان بد‌ترین توهین‌ها را به نمایندگان کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز