خبرگزاری کار ایران

ایلنا از بازار ارز و طلا جهانی گزارش می دهد؛

كاهش قیمت طلا و روند صعودی بهای نرخ دلار در بازار های آسیایی

asdasd
کد خبر : ۲۹۹۰۶

كاهش قیمت طلا در بازار های آسیایی و همچنین افزایش بهای نرخ دلار در برابر ارز های رایج جهان از مهمترین رخداد های امروز است.

قیمت طلا در بازارهای آسیایی در مقایسه با روز گذشته نوسان داشته است. اما دلار با رشد مواجه شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، كاهش قیمت طلا در بازار های آسیایی و همچنین افزایش بهای نرخ دلار در برابر ارز های رایج جهان از مهمترین رخداد های امروز است.

قیمت طلا در بازارهای آسیایی امروز برخلاف روز گذشته کاهش نشان داد. هر اونس طلا با پنج دلار و نود و پنج سنت کاهش در مقایسه با روز گذشته به قیمت یک هزار و ششصد و چهل و یک دلار و هشتاد و چهار سنت در هر اونس خرید و فروش می شود.

این درحالی است که هر اونس نقره با شصت و چهار ممیز بیست و پنج صدم درصد کاهش در قیمت معادل بیست و سه سنت به ارزش بیست و نه دلار و نود و هفت سنت در هر اونس خرید و فروش می شود.

هر اونس پلاتین نیز به قیمت یک هزار و پانصد و پنجاه و یک دلار و بیست و دو سنت خرید و فروش می شود.

افزایش قیمت دلار

ارزش ین ژاپن در بازارهای مبادلات ارز آسیایی در مقابل دلار امریکا با مقداری کاهش همراه شده است.

امروز هر یک دلار امریکا با هشتاد و چهار ممیز چهل صدم ین ژاپن خرید و فروش می شود که در مقایسه با روز گذشته ارزش ین ژاپن در مقابل دلار امریکا با چهل و سه صدم درصد کاهش همراه بوده است.

این درحالی است که هر یک یورو با یک دلار و سی و دو سنت در بازارهای ارز خرید و فروش می شود که در مقایسه با روز گذشته بیست و پنج صدم درصد کاهش داشته است.

هر یک پوند انگلیس نیز با یک دلار و شصت و دو سنت در بازارهای جهانی مبادله می شود که در مقایسه با روز گذشته بیست و سه صدم درصد کاهش داشته است

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز