خبرگزاری کار ایران

درهفته گذشته صورت گرفت؛

بازدهی ۱. ۴ درصدی بورس تهران در ۵ روز

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران که بیانگر بازدهی سرمایه گذاران در بازار سهام است، هفته گذشته با ۳۳۸ واحد رشد روبرو شد تا سهامداران ۱. ۴ درصد بازدهی کسب کنند.

ایلنا: شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران که بیانگر بازدهی سرمایه گذاران در بازار سهام است، هفته گذشته با ۳۳۸ واحد رشد روبرو شد تا سهامداران ۱. ۴ درصد بازدهی کسب کنند.
ش
به گزارش ایلنا، بورس اوراق بهادار تهران هفته گذشته روند مثبتی را در ۵ روز کاری پشت سر گذاشت به طوری که شاخص کل از رقم ۲۳ هزار و ۷۸۷ به ۲۴ هزار و ۱۲۵ واحد رسید.

شاخص شناور آزاد نیز با ۳۹۰ واحد افزایش در رقم ۲۹ هزار و ۹۲۱ واحد متوقف شد و شاخص بازار‌های اول و دوم به ترتیب ۴۵۲ و ۸۷ واحد رشد را تجربه کردند.

بر اساس این گزارش، در هفته منتهی به ۲۵ مردادماه جاری، ۷۷۹ میلیون سهم و حق تقدم به ارزش یک هزار و ۹۰۳ میلیارد ریال در بورس تهران معامله شد.

همچنین ۱۷ هزار و ۷۸۱ خریدار در هفته گذشته ۵۶ هزار و ۷۵۵ دفعه معامله در بورس تهران انجام دادند.

نگاهی به جزییات معاملات نشان می‌دهد که در هفته گذشته ۶۰۷ میلیون سهم به ارزش یک هزار و ۵۹۶ میلیارد ریال به صورت خرد و بلوک معامله شد که حجم و ارزش معاملات خرد و بلوک نسبت به مدت مشابه هفته قبل به ترتیب ۴۷ و ۲۸ درصد کاهش یافت.

این در حالی است که از ابتدای امسال، ۲۲ میلیارد و ۵۵۹ میلیون سهم و حق تقدم به ارزش ۵۷ هزار و ۱۲۸ میلیارد ریال دادوستد شده است.

همچنین در این مدت، تعداد ۵۳۳ هزار و ۲۵۳ سرمایه گذار، در یک میلیون و ۵۲۳ هزار و ۹۲۹ دفعه این تعداد سهام را خریداری کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز