خبرگزاری کار ایران

احمد میدری در گفت وگو با ایلنا:

فاز دوم هدفمندی خسارات جبران ناپذیری به اقتصاد تحمیل می کند

asdasd
کد خبر : ۴۰۰۰۵

فاز دوم هدفمندی فشار مضاعفی به بخش تولید وارد می کند و به بیكاری دامن میزند،به همین دلیل دولت باید اولویت خود را حفظ ثبات اقتصادی و كنترل وضعیت موجود قرار دهد.

یک استاد دانشگاه گفت: دولت باید هر چه سریع تر اجرای فاز دوم هدفمند سازی یارانه ها ار متوقف کند. 

احمد میدری کارشناس اقتصاد در گفت و گو با خبرنگار ایلنا با خطرناک توصیف کردن اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها اظهارداشت:  فاز اول هدفمندی یارانه ها ضربات جبران ناپزیری به اقتصاد ایران وارد شده و اجرای مرحله دوم می تواند باعث افزایش این خسارات برای اقتصاد کشور باشد.

وی افزود:فاز اول اجرای قانون هدفمندی یارانه ها تورم زیادی را به اقتصاد ایران تحمیل کرد که ادامه آن موجب افزایش یافتن نرخ تورم خواهد شد.

میدری با بیان اینکه  واحدهای تولیدی کشور در شرایط ركود قرار دارند،تصریح کرد:فاز دوم هدفمندی فشار مضاعفی به بخش تولید وارد می کند و به بیكاری دامن میزند،به همین دلیل دولت باید اولویت خود را حفظ ثبات اقتصادی و كنترل وضعیت موجود قرار دهد.

استاد اقتصاد دانشگاه شهید چمران با بیان اینکه اجرای این طرح پیش از انتخابات دور یازدهم ریاست جمهوری شائبه سیاسی بودن این طرح اقتصادی را افزایش می دهد،گفت: در صورت اجرای این طرح بار هزینه ای آن به دوش دولت بعدی خواهد افتاد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز