خبرگزاری کار ایران

حسین راغفر در گفت‌وگو با ایلنا:

افزایش کمک‌های نقدی تورم را افزایش می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۴۰۱۸۱

اگر همین مقدار یارانه نقدی در چاه‌های نفت و گاز مشترک ایران با کشورهای حاشیه خلیج فارس سرمایه گذاری می‌شد، در حال حاضر شاهد ایجاد فرصت‌های شغلی بسیاری بودیم.

حسین راغفر کار‌شناس اقتصادی، پرداخت کمک نقدی به دهک‌های پایین جامعه را ادامه استمرار تکمیل تخریب اقتصاد ایران و از دست دادن هزینه‌ و فرصت اعلام کرد.

حسین راغفر در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به انتخاب گزینه کمک نقدی در پی تعامل دولت و مجلس گفت: این اقدام ادامه استمرار تکمیل تخریب اقتصاد ایران و از دست دادن ظرفیت‌های اقتصادی باقی مانده ۸ سال گذشته کشور است.

به گفته وی، این امر به رشد صعودی تورم لجام گسیخته دامن خواهد زد.

راغفر شناسایی دهک‌های پایین جامعه را بسیار مشکل تصور کرد و گفت: اگر دولت می‌توانست این کار را انجام دهد در‌‌ همان فاز اول آن را انجام می‌داد.

به گفته وی ادامه این روند باعث کاهش بهره وری و همچنین افزایش فساد اقتصادی در کشور خواهد شد.

وی به پرداخت بیش از ۳۰ میلیارد دلار یارانه نقدی در فاز اول هدفمندی اشاره کرد و گفت: اگر همین مقدار یارانه نقدی در چاه‌های نفت و گاز مشترک ایران با کشورهای حاشیه خلیج فارس سرمایه گذاری می‌شد، در حال حاضر شاهد ایجاد فرصت‌های شغلی بسیاری بودیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز