خبرگزاری کار ایران

دولت هنوز تصمیم نگرفته است؛

دو سناریو برای نرخ ارز در بودجه 92

asdasd
کد خبر : ۴۰۹۲۱

دولت اعلام كرده كه سال آینده میزان وابستگی بودجه به درآمد نفت را كاهش خواهد داد‏،این درحالی است كه هنوز بر روی رقم منابع جایگزین‏ كه مهمترین آنها درآمد مالیاتی است،توافقی صورت نگرفته است.

معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور دو نرخ 2 هزار و 100 و 2 هزار و 300 تومان برای نرخ ارز در بودجه سال آینده را به دولت پیشنهاد كرده است‏.

به گزارش ایلنا،معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور دو نرخ 2 هزار و 100 و 2 هزار و 300 تومان برای نرخ ارز در بودجه سال آینده را به دولت پیشنهاد كرده است‏،این درحالی است كه هنوز دولت هیچ تصمیمی برای نرخ ارز پیشنهادی نگرفته است.

این گزارش می افزاید‏؛درحالی كه وزیر اقتصاد روز پنج شنبه از تصویب تبصره ها و جداول كلان بودجه سال 92 كل كشور طی هفته جاری در دولت خبر می دهد، هنوز تصمیمی برای نرخ ارز در بودجه 92 گرفته نشده است.

جداول بودجه و تبصره ها مهمترین بخش های بودجه سنواتی را تشكیل می دهند كه براساس آن درآمد و هزینه های بخش های مختلف كشور تعیین می شود.وقتی مهمترین منابع درآمدی بودجه كه نرخ ارز است‏،هنوز مشخص نیست‏،تصویب جداول كلان نیز به تبع آن نمی تواند صورت بگیرد.

دولت اعلام كرده كه سال آینده میزان وابستگی بودجه به درآمد نفت را كاهش خواهد داد‏،این درحالی است كه  هنوز بر روی رقم منابع جایگزین‏ كه مهمترین آنها درآمد مالیاتی است،توافقی صورت نگرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز