خبرگزاری کار ایران

ایلنا از بازار ارز در جهان گزارش می دهد؛

كاهش ارزش دلار در برابر یورو

asdasd
کد خبر : ۴۲۵۳۶

هم اکنون ارزش هر یورو به بیش از یک دلار و سی سنت رسیده است که بیشترین مقدار را در بیش از یک سال گذشته نشان می دهد. سقوط ارزش دلار یک روز پس از آن است که به شکلی غیرمنتظره اعلام شد رشد اقتصادی آمریکا در سه ماه چهارم سال گذشته کاهش یافته است.

ارزش دلار به کمترین میزان خود در برابر یورو در یک سال گذشته سقوط کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، هم اکنون ارزش هر یورو به بیش از یک دلار و سی سنت رسیده است که بیشترین مقدار را در بیش از یک سال گذشته نشان می دهد. سقوط ارزش دلار یک روز پس از آن است که به شکلی غیرمنتظره اعلام شد رشد اقتصادی آمریکا در سه ماه چهارم سال گذشته کاهش یافته است.

همچنین ارزش یورو در پی بروز نشانه هایی از بهبود نسبی در اقتصاد آلمان بهبود پیدا کرده است. آلمان بزرگترین اقتصاد اروپاست.

در عین حال ارزش ین ژاپن به کمترین میزان خود در دو و نیم سال گذشته در برابر دلار و یورو سقوط کرده است. کاهش ارزش ین پس از آن است که دولت و بانک مرکزی ژاپن اعلام کردند می خواهند طرحهایی را برای تزریق بیشتر نقدینگی با هدف افزایش صادرات و تقویت رشد اقتصادی اجرا کنند.

ارزش ین ژاپن در بازارهای مبادلات ارز آسیایی در مقابل دلار امریکا با مقداری افزایش همراه شده است.

امروز هر دلار امریکا با نود و دو ممیز هفده صدم ین ژاپن خرید و فروش می شود که در مقایسه با روز گذشته ارزش ین ژاپن در مقابل دلار امریکا با چهل و پنج صدم درصد افزایش همراه بوده است.

این درحالی است که هر یک یورو با یک دلار و سی و شش سنت در بازارهای ارز خرید و فروش می شود که در مقایسه با روز گذشته بیست و سه صدم درصد افزایش داشته است.

هر پوند انگلیس نیز با یک دلار و پنجاه و هشت سنت در بازارهای جهانی مبادله می شود که در مقایسه با روز گذشته سی و دو صدم درصد افزایش داشته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز