خبرگزاری کار ایران

یوسفیان ملا با ایلنا مطرح کرد:

70 هزار تومان عیدانه فقط به دهك‌های پایین اختصاص می‌یابد

asdasd
کد خبر : ۴۵۹۷۵

هنوز تعداد کسانی که مشمول این طرح می‌شوند مشخص نشده است اما قطعا خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد شامل این خانوار‌ها خواهند شد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت:اینكه گفته می‌شود به 73 میلیون نفر ایرانی کمک نقدی 70 هزار تومانی پرداخت می‌شود درست نیست و آنچه ما در كمیسیون به آن رسیدیم پرداخت پول به دهك‌های پایین جامعه بود.

یوسفیان ملا در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به واریز بین ۷۰ تا ۹۰ هزار تومان به دهک‌های پایین جامعه، گفت: میزان این کمک 2.7 میلیارد دلار است که از صندوق توسعه ملی با نرخ مبادله ای برداشت می شود.

وی ادامه داد: اینكه گفته می‌شود به 73 میلیون نفر ایرانی کمک نقدی 70 هزار تومانی پرداخت می‌شود درست نیست و آنچه ما در كمیسیون به آن رسیدیم پرداخت پول به دهك‌های پایین جامعه بود شما هم اگر این مبلغ را جمع و تفریق كنید متوجه می‌شوید كه به 73 ملیون نفر 70 هزار تومان نمی‌رسد.

یوسفیان ملا گفت: مقرر شده است که به دهک‌های پایین جامعه ۷۰ هزار تومان و به افراد تحت پوشش كمیته امداد ۹۰ هزار تومان در هفته اول اسفند ماه داده شود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس افزود: هنوز میزان درآمد خانوار و تعداد کسانی که مشمول این طرح می‌شوند مشخص نشده است اما قطعا خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد شامل این خانوار‌ها خواهند بود.

وی افزود: فردا بعداز ظهر در جلسه کمیسیون برنامه وبودجه در خصوص جزئیات این طرح بحث و بررسی صورت خواهد گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز