خبرگزاری کار ایران

درصورت وجود تقاضا عرضه می شود؛

عرضه 160 هزار تن انواع قیر در تالار صادراتی بورس كالا

asdasd

کارگزاران تالار محصولات کشاورزی همچنین 2 هزار و 655 تن انواع ذرت، کنجاله سویا، گندم دامی و شکر سفید وارداتی و داخلی را در این تالار عرضه خواهند کرد.

شرکت نفت پاسارگاد در صورت وجود تقاضا تا 160 هزار تن انواع قیر را در تالار صادراتی بورس کالای ایران عرضه می کند.

به گزارش ایلنا، در تالار داخلی فرآورده های نفت و پتروشیمی این بورس نیز بالغ بر 27 هزار و 904 تن انواع مواد پلیمری،مواد شیمیایی، انواع گازها و قیر تولیدی مجتمع های پتروشیمی تندگویان، پارس، خوزستان، امیرکبیر، فن آوران، شازند، بیستون، بندرامام، فجر، جم، بوعلی سینا، اروند، شیراز، برزویه، خراسان و شرکت های نفت جی و ایزوگام تبریز عرضه خواهد شد.

تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران نیز در این روز شاهد عرضه یکهزار و 100 تن میلگرد A3-20 شرکت فولاد آذربایجان خواهد بود و این شرکت در صورت وجود تقاضا عرضه خود را تا 7700 تن افزایش می دهد. از سویی دیگر شرکت ایرالکو نیز انواع شمش، بیلت و تی بار آلومینیوم را به میزان 400 تن و با افزایش عرضه 2500 تن در صورت وجود تقاضا بر روی تابلوی عرضه می برد. شرکت های هرمزآل و المهدی نیز تا یکهزار تن شمش هزار پوندی 99.7 را در این تالار عرضه می کنند.

همچنین کارگزاران تالار محصولات کشاورزی همچنین 2 هزار و 655 تن انواع ذرت، کنجاله سویا، گندم دامی و شکر سفید وارداتی و داخلی را در این تالار عرضه خواهند کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز