خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفت‌وگو با ایلنا:

احمدی‌نژاد برای ارائه بودجه به مجلس می‌آید

asdasd
کد خبر : ۴۷۰۹۸

دولت به دلیل تاخیر در ارائه لایحه بودجه به مجلس چاره‌ای ندارد که لایحه دو دوازدهم و یا چند دوازدهم را به مجلس ارائه دهد چراکه نمی‌شود مملکت را بخاطر بودجه معطل کند/دولت پول مورد نیاز برای پرداخت عیدانه به مردم را در اختیار دارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت:دولت به دلیل تاخیر در ارائه لایحه بودجه به مجلس چاره‌ای ندارد که لایحه دو دوازدهم و یا چند دوازدهم را به مجلس ارائه دهد چراکه نمی‌شود مملکت را بخاطر بودجه معطل کند.

آقامحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا،گفت: در ارائه لایحه بودجه به مجلس طبیعی این است که احمدی‌نژاد خود در مجلس حضور یابد و اگر این کار را نکند عرف چندین ساله مجلس و دولت را زیر پا گذاشته است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در خصوص نشست میان دولت و مجلس گفت: به نظر می‌آید که جلسات و نشست‌ها تمام شده‌اند و این جلسات نیز در راستای اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری برای كمك به مردم برگزار شد.

وی توضیح داد: دولت می‌خواست طرح چند برابر کردن یارانه‌ها را در کشور انجام دهد كه مجلس به دلیل تورم و گرانی ناشی از افزایش نقدینگی در بازار،با طرح دولت مخالف بود به همین دلیل در این جلسات به دنبال راه‌حل میانه بودیم و به دستور رهبری در این خصوص جلسات مشترك برگزار شد.

نماینده خرم آباد در مجلس در خصوص پرداخت یارانه عیدی به مردم گفت: دولت در حال حاضر پول مورد نیاز برای پرداخت عیدانه به مردم را در اختیار دارد؛ و قرار است بخشی از آن از صندوق توسعه ملی برداشت شود و بخشی دیگر از منابع موجود خود دولت پرداخت شود.

وی در خصوص منابع دولتی که قرار است یارانه عیدی مردم از آن محل پرداخت شود، اذعان داشت: بخشی از این منابع از مابه‌التفاوت ارز پرداخت خواهد شد و بخش دیگر نیز از درآمدهای دولتی محاسبه می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز