خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون برنامه و بودجه:

حقوق کارکنان دولت بر اساس رشد نرخ تورم افزایش نیافته است

asdasd
کد خبر : ۵۶۰۲۹

اگر قرار باشد همواره افزایش نرخ تورم ادامه داشته باشد بر تورم دامن می‌زند؛ منابع بیشتری نیز در اختیار دولت قرار ندارد که بر اساس تورم حقوق و مزایای کارمندان را افزایش دهد.

عضو برنامه و بودجه، افزایش حقوق کارکنان دولت بر اساس محاسبه نرخ تورم نبوده است.

به گزارش ایلنا، جعفر قادری گفت: با توجه به کاهش قدرت خرید کارکنان دولت، باید عدد و ارقام حقوق و مزایا افزایش یابد اما محدودیت‌های منابع دولت چنین اجازه‌ای را نمی‌دهد.

نماینده مردم شیرازافزود: آخرین اطلاعاتی که دولت برای نرخ‌های سال ۹۱ داده حدود ۳۰ درصد است و در این میان افزایش حقوق کارمندان دولت بر اساس محاسبه نرخ تورم نخواهد بود.

وی گفت: اگر قرار باشد همواره افزایش نرخ تورم ادامه داشته باشد بر تورم دامن می‌زند؛ منابع بیشتری نیز در اختیار دولت قرار ندارد که بر اساس تورم حقوق و مزایای کارمندان را افزایش دهد.

قادری افزود: قبول دارم که با توجه به کاهش قدرت خرید کارکنان دولت، باید عدد و ارقام حقوق و مزایا افزایش یابد اما محدودیت‌های منابع دولت چنین اجازه‌ای را نمی‌دهد.

وی تصریح کرد: مسائل دیگری نیز در اساس موضوع اقتصادی جامعه وجود دارد و باید تلاش شود راهکار دیگری برای افزایش حقوق کارمندان دولت در نظر گرفته شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز