خبرگزاری کار ایران

قدیری ابیانه:

تحقق حماسه اقتصادی با همت و کار مضاعف میسر است

asdasd
کد خبر : ۵۸۸۹۷

برای مقابله با تحریم‌ها راه حل این است که مردم و مسئولین بیشتر و بهتر کار کنند. باید بودجه دولت را بودجه خود بدانیم.

دکتر محمدحسن قدیری ابیانه با بیان اینکه باید بودجه دولت را بودجه مردم بدانیم، گفت: برای مقابله با تحریم‌ها راه حل این است که مردم و مسئولین بیشتر و بهتر کار کنند. باید بودجه دولت را بودجه خود بدانیم.
به گزارش ایلنا، دکتر محمدحسن قدیری ابیانه با اشاره به اینکه شکل دهی وضعیت کلان اقتصادی به رفتار تک تک افراد ارتباط دارد، اظهار داشت: باید نقش مردم را در شکل دهی اقتصاد کلان کشور روشن کنیم و هر شخص بداند که با نحوه مصرف و خرید در حوزه تقویت اقتصاد کشور نقش آفرین است. لذا شکل دهی وضعیت کلان اقتصادی به رفتار تک تک ما ارتباط دارد.
قدیری ابیانه افزود: مقام معظم رهبری نیز در پیام نوروزی و بحث حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، اول به مردم اشاره کردند و در ادامه به مسئولین... بنابراین مردم باید نقش خود را بشناسند.
وی در بخشی دیگر از صحبت‌هایش با اشاره به تحریم‌های اقتصادی از سوی جهان غرب تصریح کرد: غرب سختگیری‌هایی کرد و ابعاد تحریم‌ها را گسترش داد؛ اما واقعیت این است که ما از این فشار‌ها بعنوان یک فرصت استفاده کرده‌ایم، در این سی و چند سالی که از انقلاب اسلامی گذشته است ما با عبور از این فشار‌ها پیشرفت کرده‌ایم.
قدیری ابیانه خاطرنشان ساخت: برای مقابله با تحریم‌ها راه حل این است که مردم و مسئولین بیشتر و بهتر کار کنند. باید بودجه دولت را بودجه خود بدانیم.
وی یادآور شد: اقتصاد کشور با بهتر کار کردن رونق می‌یابد که همه باید برای رسیدن به این هدف تلاش کنند. در بخش تولید خدمت و کالا باید با همت و کار مضاعف کیفیت و ساعت مفید کاری را بالا برد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز