خبرگزاری کار ایران

تصویب لیست عرضه‌های سال 92 در هیات واگذاری

کد خبر : ۷۱۴۰۶

هیات واگذاری فهرست و برنامه زمان بندی شرکتهای قابل واگذاری گروه یک و دو، موضوع ماده 2 قانون اجرای سیاستهای کلی اصل 44 قانون اساسی در سال 1392 را در جلسه دیروز (شنبه) عصر خود تصویب کرد.

تصویب واگذاری 15 درصد سهام هلدینگ صنایع پتروشیمی خلیج فارس و فهرست و برنامه زمان بندی شرکتهای قابل واگذاری سال 92، مهمترین مصوبات جلسه عصر دیروز هیات واگذاری بود.

به گزارش ایلنا، هیات واگذاری فهرست و برنامه زمان بندی شرکتهای قابل واگذاری گروه یک و دو، موضوع ماده 2 قانون اجرای سیاستهای کلی اصل 44 قانون اساسی در سال 1392 را در جلسه دیروز (شنبه) عصر خود تصویب کرد.

همچنین در این جلسه با قیمت پایه و شرایط واگذاری 15 درصد سهام شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس(هلدینگ) از شرکتهای زیر مجموعه شرکت مادر تخصصی صنایع پتروشیمی موضوع رددیون دولت به صورت نقد و اقساط از طریق بورس موافقت شد.

تصویب قیمت پایه و شرایط واگذاری حدود 40 درصد سهام شرکت توسعه صنایع صادرات فارس از شرکتهای زیرمجموعه شرکت مادر تخصصی سازمان گسترش و نوسازی صنایع کشور به صورت نقد و اقساط؛ 100 درصد سهام نیروگاه شهید رجایی از شرکتهای زیرمجموعه شرکت مادر تخصصی توانیر از طریق مزایده به صورت نقد و اقساط؛ 40 درصد سهام شرکت مدیریت برق شهید رجایی از شرکتهای زیرمجموعه شرکت مادر تخصصی توانیر از طریق مزایده به صورت نقد و 49 درصد سهام شرکت تولید و بهره برداری سد و نیروگاه دز از شرکتهای زیرمجموعه شرکت مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران از طریق فرابورس به صورت نقد و اقساط از دیگر تصمیمات جلسه عصر دیروز هیئت واگذاری بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز