خبرگزاری کار ایران

دیدار وزیر اقتصاد و دارایی با رییس بانک توسعه اسلامی

کد خبر : ۷۴۷۶۵

بانک توسعه اسلامی از هر تلاش برای نزدیک‌تر کردن کشورهای اسلامی به یکدیگر و اجرای پروژه‌های زیربنایی از جمله در بخش‌های حمل و نقل، انرژی، ارتباطات و... حمایت خواهد کرد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی کشورمان که در راس یک هیات عالی‌رتبه متشکل از معاونان، مدیران کل، نمایندگان مجلس و رییسان بانک‌ها و موسسات مالی برای شرکت در سی و هشتمین اجلاس مجمع عمومی و هیات مدیره بانک توسعه اسلامی در تاجیکستان به سر می‌برند، با احمد محمدعلی، رییس بانک توسعه اسلامی دیدار و بحث و تبادل نظر کرد.

به گزارش ایلنا، در این دیدار، حسینی، وزیر امور اقتصادی و دارایی با ابراز خرسندی از همکاری‌های کشورمان و بانک توسعه اسلامی خواستار استمرار پشتیبانی و حمایت مالی بانک از طرح‌ها و پروژه‌های در دست اجرا در ایران و هم‌چنین تامین مالی پروژه‌هایی نظیر خط آهن و خط انتقال برق ایران به افغانستان و تاجیکستان شد.

رییس بانک توسعه اسلامی نیز با ابراز خرسندی از همکاری‌های گسترده بانک با کشورمان به ویژه در سال‌های اخیر گفت: بانک توسعه اسلامی به دنبال تقویت و گسترش روابط با دولت‌های عضو بوده و پروژه‌های منطقه‌یی به ویژه پروژه‌هایی که حمل و نقل و ارتباطات منطقه را تسهیل می‌کند از اولویت‌های بانک بوده و بانک توسعه توسعه اسلامی تمامی تلاش خود را برای اجرای این پروژه انجام خواهد داد.

وی تاکید کرد که بانک توسعه اسلامی از هر تلاش برای نزدیک‌تر کردن کشورهای اسلامی به یکدیگر و اجرای پروژه‌های زیربنایی از جمله در بخش‌های حمل و نقل، انرژی، ارتباطات و... حمایت خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز