خبرگزاری کار ایران

دبیر کمیسیون اقتصادی مجلس:

دولت یازدهم مدعی العموم عملکرد اقتصادی خود باشد

asdasd
کد خبر : ۷۵۳۰۱

اگر بخواهیم با قوانین قدیمی امورات خود را بگذرانیم قطعا موفق نخواهیم بود. برخی قوانین محکم هستند و باید آنها را پذیرفت اما باید از قوانین جاری و بروز نیز در روند تدوین قوانین خود استفاده کنیم.

دبیر کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: بعد از انتخابات ریاست جمهوری هم مجلس باید به صورت جدی به موضوع اقتصادی کشور وارد شود و هم به طریق اولی سایر قوا.

ابراهیم نکو در گفت وگو با ایلنا اظهارداشت: در خرداد ماه حماسه سیاسی شکل خواهد گرفت و این مقدمه حماسه اقتصادی خواهد شد و امید است که برنامه های خوبی برای تقویت تولید کشور عملیاتی شود.

 نکو خاطرنشان کرد: امید است که بعد از انتخابات همه کمیسیون ها گامهای اساسی را بردارند و هم مجلس و هم دولت بصورت هم دل این طرح ها را اجرایی کنند.

نماینده مردم رباط کریم در مجلس افزود: اگر بخواهیم با قوانین قدیمی امورات خود را بگذرانیم قطعا موفق نخواهیم بود. برخی قوانین محکم هستند و باید آنها را پذیرفت اما باید از قوانین جاری و بروز نیز در روند تدوین قوانین خود استفاده کنیم.

وی گفت: باید الگویی متناسب با فرهنگ خود که در کشورهای پیشرفته نمود داشته است را پیدا کنیم. ما باید به نحوی مدیریت کنیم که کشورهای اسلامی که چشم به عملکرد ایران اسلامی دارند از رویه ما الگو بگیرند.

دبیر کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همه به قانون پایبند باشیم و برای حل مشکلات اقتصادی باید در کنار هم قرار گیریم. امروز رئیس جمهوری اظهار می کند که قصد رفع مشکلات اقتصادی دارد و رهبر معظم انقلاب نیز مدام بر این موضع تاکید می کنند. باید بپذیریم که با کنار هم بودن می توانیم مشکلات را حل کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز