خبرگزاری کار ایران

با توجه به دستاورد های علمی متعدد در ایران؛

كشور تركیه جهت سرمایه گذاری در ایران اعلام امادگی كرد

asdasd
کد خبر : ۷۵۳۵۹

تكنولوژی استفاده از نانو در ساخت سنگهای تزیینی و شیشه های ساختمانی كه ثبت اختراع ایران است بسیار مورد استقبال قرار گرفت و در اینده ای نزدیك با عقد تفاهمنامه بین دو كشور به اجرا در خواهد

مركز هم اندیشی توسعه استانداری اصفهان در هفته أی كه گذشت میزبان هیئتی از كشور تركیه بود كه در جریان ان تعدادی از تصمیمگیران وزارت بازرگانی و تجارت و صنایع ونیز بازرگانان سرشناس كشور تركیه به شاخت طرحهای علمی و فن اوری مخترعین و محققان ایرانی قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری کار ایران (ایلنا)؛ مهندس سید احمد رفیعایی قائم مقام مركز هم اندیشی توسعه استان استانداری اصفهان با اعلام این خبر گفت: پس از هماهنگی هایی كه سفارت تركیه در ایران انجام داد هیئت تركیه ای برای اشنایی با دستاوردهای علمی و فن اوری ایران به استانداری اصفهان ارجاع داده شدند تا در خصوص نحوه همكاری فی مایبن دو كشور دوست و همسایه به بحث و تبادل اطلاعات و نظرات بپردازند.

مشاور استاندار اصفهان دستیابی دانشمندان ایرانی به فن اوریهای نوین دنیا را در سالهای نه چندان دور دلیل استقبال سرمایه گزاران خارجی دانست و افزود: با وجود تحریم های شدید محققان ما توانسته اند انچنان نگاه كشورهای رقیب را جذب توانای های ایران كنند كه مسولیین كشور هایی مثل تركیه بی قید و شرط امادگی خود را برای سرمایه گزاری و حتی انتقال تكنولو ژی به كشورشان اعلام كردند.

مهندس رفیعایی تصریح كرد: تكنولو ژی استفاده از نانو در ساخت سنگهای تزیینی و شیشه های ساختمانی كه ثبت اختراع ایران است بسیار مورد استقبال قرار گرفت و در اینده ای نزدیك با عقد تفاهمنامه بین دو كشور به اجرا در خواهد امد.

قائم مقام مركز هم اندیشی توسعه استان اصفهان وجود این مركز را تیریبون اعلام توانمندیهای استان دانست و ادامه داد: با جمع بندی های ماهیانه كه در كانون علمی و فن اوری مركز هم اندیشی توسعه استان با حضور نخبگان استان انجام میدهیم میتوانیم شاهد تجاری سازی طرحهای علمی و توسعه اقتصاد مبتنی بر دانش استان ها باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز