خبرگزاری کار ایران

در چهارمین دوره نظام ارزیابی جایزه ملی بهره‌وری ۱۴۰۴

بانک پاسارگاد به عنوان «سازمان بهره‌ور» انتخاب شد

کد خبر : ۷۵۴۲۳

در چهارمین دوره جایزه ملی بهره‌وری بانک پاسارگاد موفق به کسب بالاترین سطح این جایزه یعنی سازمان بهره‌ور شد.

در چهارمین دوره نظام ارزیابی جایزه ملی بهره‌وری 1404، بانک پاسارگاد به عنوان «سازمان بهره‌ور در حوزه بانک و بیمه» معرفی شد.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط‌عمومی بانک پاسارگاد، در چهارمین دوره جایزه ملی بهره‌وری 1404 که نهم اردیبهشت در سالن همایش تلاش برگزار شد، سازمان‌ها با توجه به معیارها و شاخص‌های مختلف به چهار سطح سازمان‌های متعهد به بهره‌وری، سازمان‌های همگام با بهره‌وری، سازمان‌های پیشرو در بهره‌وری و در بالاترین سطح، سازمان‌های بهره‌ور رتبه‌بندی شدند که بانک پاسارگاد موفق به کسب بالاترین سطح این جایزه یعنی سازمان بهره‌ور شد.
براساس این خبر، این جایزه به منظور شناسایی و تقدیر از سازمان‌های بهره‌ور در ایران اسلامی طراحی شده‌است. رویكرد كلان این جایزه در چهارمین دوره اجرایی دو محور بهره‌وری و اقتصاد مقاومتی است. مبنای امتیازدهی این جایزه در محور بهره‌وری، شاخص‌های رشد بهره‌وری سرمایه‌انسانی، رشد بهره‌وری سرمایه، رشد بهره‌وری عوامل تولید و سهم بهره‌وری در رشد اقتصادی است.
در بخش اقتصاد مقاومتی شاخص‌هایی مانند واگذاری امور به مردم، حمایت از تولیدملی، توانمندسازی بخش خصوصی، کارآفرینی، مدیریت منابع ارزی، مدیریت مصرف، اقتصاد دانش‌بنیان و سرمایه‌گذاری مولد مدنظر قرار گرفته‌شده‌است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز