خبرگزاری کار ایران

رییس اتحادیه طلا در گفت و گو با ایلنا:

انتخابات بر قیمت سكه و طلا بی‌تاثیر است/ آخرین قیمت بازار طلا

asdasd
کد خبر : ۷۸۰۶۷

«به دلیل تعطیل بودن بورس جهانی در روزهای یکشنبه و عدم وجود موضع خاصی در جهان، طلا تغییر قیمتی نداشته است و در حال حاضر قیمت اونس جهانی ۵/۱۳۸۸ دلار است.»

رییس اتحادیه طلا و جواهر کشور تاثیر انتخابات برروی بهای طلا و جواهر کشور را تشریح کرد.

«محمد کشتی آرای» در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا به تشریح تاثیر انتخابات ریاست جمهوری بر بهای طلا پرداخت و اظهار داشت: قیمت طلا تابع قیمت جهانی است و انتخابات مسئله‌ای نیست که بتواند بر روی قیمت این کالا تاثیر گذار باشد.

وی ادامه داد: به دلیل تعطیل بودن بورس جهانی در روزهای یکشنبه و عدم وجود موضع خاصی در جهان، طلا تغییر قیمتی نداشته است و در حال حاضر قیمت اونس جهانی ۵/۱۳۸۸ دلار است.

کشتی آرای با اشاره به قیمت طلا و سکه در بازار امروز ایران گفت: در بازار امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار ۱۲۴ هزار و ۲۰۰ تومان، هر مثقال طلای ۱۸ عیار ۵۷۰ هزار تومان وهر مثقال طلای ۱۷ عیار ۵۳۸ هزار تومان معامله می‌شود.

وی در ادامه افزود: بهای هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار یک میلیون و۳۱۵ هزار تومان، طرح قدیم یک میلیون و۲۵۰هزار تومان، نیم سکه ۷۰۵ هزار تومان، ربع سکه ۴۳۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲۹۵ هزار تومان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز