خبرگزاری کار ایران

افتتاح باشگاه مشتریان شرکت پرداخت الکترونیک بانک پاسارگاد

هم‌میهنان گرامی می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص با شماره 82898888 تماس حاصل کنند.

 به مناسبت فرارسیدن میلاد با سعادت حضرت امام‌رضا علیه‌السلام، باشگاه مشتریان شرکت‌پرداخت‌الکترونیک بانک‌پاسارگاد، طی مراسمی در مشهدمقدس افتتاح شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بانک پاسارگاد، این باشگاه با هدف تکریم هر چه بیشتر مشتریان و ایجاد ارتباطی صمیمی و پویا آغاز به‌کار کرده‌است.

بر اساس این خبر، این باشگاه به‌منظور ارتقاء سطح رضایت‌مندی پذیرندگان و بر پایه سه رده‌بندی بلورین، سیمین و زرین به مشتریان خود خدماتی ویژه، نظیر اعطای سهام بانک‌پاسارگاد، اعطای کارت‌اعتباری، اعطای انواع تخفیفات بیمه‌پاسارگاد، خدمات VIP و... ارایه خواهد داد. شرکت پرداخت الکترونیک بانک‌پاسارگاد امیدوار است، با آغاز فعالیت باشگاه مشتریان بتواند بیش از پیش، پاسخگوی وفاداری مشتریان خود باشد. هم‌میهنان گرامی می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص با شماره 82898888 تماس حاصل کنند.

لازم به ذکر است باشگاه مشتریان شرکت پرداخت الکترونیک بانک پاسارگاد مخصوص پذیرندگان دستگاه‌های کارت‌خوان است. پیش از این نیز بانک پاسارگاد اقدام به راه‌اندازی باشگاه مشتریان خود با اهداف ایجاد یک تعامل دوسویه و مؤثر بین بانک و مشتریان، درک نیازها و خواسته‌های مشتریان گرانقدر بانک پاسارگاد و ارائه محصولات و خدمات ویژه متناسب با نیازهای آنها، افزایش میزان رضایت‌مندی مشتریان، ارتقا و توسعه بانکداری الکترونیکی و بازاریابی اثربخش خدمات نوین بانکی کرده‌بود. 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز