خبرگزاری کار ایران

غلامعلی جعفر زاده در گفت و گو با ایلنا:

ارایه لایحه اصلاح قانون هدفمندی به مجلس ضروری است/ كاهش قیمت طلا و سكه ناشی از شوك روانی به بازار

asdasd
کد خبر : ۸۵۴۲۷

این نماینده در ادامه بر لزوم ثبات بخشی به بازار طلا و ارز در دولت آینده تاکید کرد و گفت: جریانی که در حال حاضر در بازار طلا و ارز وجود دارد بیشتر جنبه روانی است و باید در این زمینه دولت آینده چاره‌اندیشی کند.

نماینده مردم رشت، با بیان اینکه کاهش قیمت طلا و ارز بیشتر نوعی شوک روانی است و ناشی از ثبات سیاسی و شرایط اقتصادی کشور است، ارائه لایحه از سوی دولت روحانی برای اصلاح قانون هدفمندی یارانه‌ها را خواستار شد.

غلامعلی جعفرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: یکی از قوانینی که در مجلس به دلیل عدم تغییر در ارایه بودجه 92 به صورت جدی مورد بررسی قرار نگرفت، بحث هدفمند شدن یارانه‌ها و تجدید نظر در این قانون بود.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، با تاکید بر اصلاح این قانون، افزود: لازم است که دولت آینده با ارایه لایحه‌ای در خصوص اجرای قانون هدفمندی به مجلس درخواست اصلاح آن را از مجلس داشته باشد.

وی یکی از دلایل اصلی اصلاح و تجدید نظر در قانون هدفمندی یارانه‌ها را انحصار گرایی دولت و همچنین عدم درآمدزایی دولت ارزیابی کرد و گفت: دولت در سال گذشته 28 هزار میلیارد تومان درآمد داشته در حالی که دو برابر آن را یارانه پرداخت کرده است‌، لذا نمی‌توان با افزایش قیمت‌حامل های انرژی مردم را در تنگنا قرار داد و بخش تولید را به حاشیه راند.

این نماینده در ادامه بر لزوم ثبات بخشی به بازار طلا و ارز در دولت آینده تاکید کرد و گفت: جریانی که در حال حاضر در بازار طلا و ارز وجود دارد بیشتر جنبه روانی است و باید در این زمینه دولت آینده چاره اندیشی کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز