خبرگزاری کار ایران

فولادگر؛ نماینده موافق وزیر پیشنهادی اقتصاد:

برنامه طیب نیا همسو با برنامه پنجم توسعه است

کد خبر : ۹۶۴۵۷

از 66 مورد اقتصادی موجود در برنامه پنجم توسعه؛ 64 مورد در برنامه وزیر پیشنهادی اقتصاد گنجانده شده/ برنامه‌ی وزیر اقتصاد موافق با ثروت‌آفرینی، افزایش سرانه، برطرف کردن بیکاری و کاهش تورم است.

ایلنا: فولادگر با اشاره به اشاره به شناختی که از سال 48 از طیب نیا(وزیر پیشنهادی اقتصاد و دارای) دارد، در جلسه امروز مجلس گفت: وی رتبه 16 در گروه اقتصاد بوده است و در بهترین دانشگاه تهران تا رتبه دکترا تحصیل کرده است.

وی تصریح کرد: طیب نیا از همان دوران تحصیل؛ اهل مطالعه بوده و در این زمینه صاحب‌نظر بوده است. دلیل موافقت بنده با وی برنامه‌ای است که ایشان ارائه داده‌اند که موافق با ثروت‌آفرینی، افزایش سرانه، برطرف کردن بیکاری و کاهش تورم است.

فولادگر ادامه داد:‌ برنامه ارائه شده توسط آقای طیب نیا دقیقا همسو با برنامه‌ی پنجم توسعه است چنانچه در 66 موردی که در این برنامه دیده می‌شود؛ برنامه‌های اقتصادی موجود در برنامه پنجم توسعه 64 مورد آن در برنامه طیب نیا وجود دارد.

این نماینده موافق وزیر پیشنهادی در ادامه افزود: وی درکنار تسلط علمی و اشراف بر مسائل اقتصادی خصوصا تورم، در کار اجرایی نیز سال‌ها فعالیت داشته است و از دوره‌ی نخست وزیری بنی صدر، دوران هاشمی،‌ خاتمی و احمدی نژاد همواره فعالیت داشته است که اینها دلایل موافقت بنده با برنامه‌ی وی است.

فولادگر تصریح کرد: در برنامه‌ی طیب نیا طرح‌های ویژه هدفمندی یارانه‌ها، سرمایه‌گذاری خارجی، خصوصی‌سازی، اصلاح نظام بانکی، تغییر بازار سرمایه، اصلاح توزیع سهام عدالت،‌ تقویت شورای رقابت گنجانده شده همچنین نکات چکیده‌ای در ارتباط با خصوصی‌سازی گزارش شده است.

وی افزود: همچنین سه کمیسیون اقتصاد،‌ کمیسیون بودجه و کمیسیون ویژه تولید ملی و بسیاری از دوستان صاحب‌نظر بر مسائل اقتصاد حمایت خود را از این وزیر پیشنهادی اعلام کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز