خبرگزاری کار ایران

نجابت خطاب به غربی‌ها:

زیاد ذوق‌زده نشوید

کد خبر : ۸۲۳۷۰

تصور اینکه ایران اسلامی در تعامل با کشورهای غربی به ادبیات و مناسبات دهه ۷۰ بر می‌گردد خیالی خام است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس، با تاکید بر اینکه تغییر دولت ها در کشور ناشی از ماهیت پویا و تحول خواه انقلاب اسلامی است، افزود: این موضوع در جهت تامین نیازهای انقلاب و فشار از درون کشور است که صورت می گیرد، نه به واسطه فشارهای دشمنان.

به گزارش ایلنا، حسین نجابت در نطق میان دستور، با بیان اینکه انتخابات ۲۴ خرداد آزمون خیره کننده دیگری بود که چهره مصمم و پر امید مردم در ایران اسلامی را در معرض دیدگاه دوست و دشمن قرار داد، افزود: در روز انتخابات باری دیگر رشد فزاینده سیاسی و پای فشردن بر مردم سالاری دینی در این کشور با حضور متراکم مردم بر پای صندوق‌های رای در عمل به اثبات رسید.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: ایرانیان مومن که پیروزمندان واقعی این میدان خطیر شدند ظرفیت عظیم خود را در مواجه هوشمندانه با جنگ روانی بازیگران سلطه استکبار، به زیبایی و با چیره دستی هرچه تمام‌تر به رخ کشیدند و امیدوارانه آینده خود و اقتدار و منافع ملی کشور را بیمه کردند.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با تبریک این پیروزی به ملت ایران، رهبر انقلاب، رئیس جمهور منتخب مردم، مسلمانان و مستضعفان جهان، تصریح کرد: از همین جا اعلام می‌کنیم که نمایندگان آمادگی دارند تا در جهت تحقق وعده‌های داده شده و تضمین شاخص‌های پیشرفت و عدالت در کشور تعاملی سازنده را با دولت آینده داشته باشد.

نجابت، در ادامه به ذکر چند نکته در خصوص انتخابات برگزار شده در کشور پرداخت و گفت: حراست خدادادی رهبر معظم انقلاب اسلامی در زمینه‌سازی خلق این حماسه تاریخی و تذکر هوشمندانه ایشان در صیانت از آرای مردم به گونه‌ای جلوه نمود که اعلام پیروزمندانه انتخابات با کمترین آرای ممکن از طرف ناظران و مجریان، ترفندهای یاوه‌گویی‌های چندین ساله دشمنان را نقش بر آب کرد و مظلومیت نظام را در حوادث فتنه ۸۸ را به خوبی بر ملا ساخت.

وی، یادآور شد: این مساله چون نگینی درخشان بر تارک مردم سالاری دینی ایران درخشید و درتاریح ماندگار شد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس نهم، با یادآوری تبریک و تهنیت سران و مسئولان عالی رتبه کشور جهت پیروزی رئیس جمهور منتخب مردم که در انتخابت ریاست جمهوری به پیروزی رسید، بیان کرد: این تبریکات گویای اهمیت و وی‍ژگی کشور اسلامی ایران در مناظرات و معادلات بین المللی است.

این نمانیده مردم در مجلس نهم، تصریح کرد: در همین پیام ها اشاراتی قابل تامل و زیرکانه به برخی مطالب به ویژه از سوی آمریکا و اروپاییان مشاهده می شود که به خیال خود فضای جدیدی در تعامل با ایران اسلامی ترسیم می کنند.

نجابت، با یادآوری اینکه رئیس جمهور منتخب اعلام کرده که اهل سازش نیست تاکید کرد: رئیس جمهور منتخب بارها گفته به هیچ عنوان از حقوق و منافع ملی در تعامل با دیگران کوتاه نمی آید و این کار را با کمترین هزینه انجام میدهد.

وی، خطاب به کشورهای غربی افزود: به این کوته اندیشان واپس گرا که در مدیریت کشورهای خود زمین گیر شده و حرف تازه ای برای عالم ندارند باید یادآوری کرد که اصل تجدد خواهی، مدرنیته، فراگیر شدن تمدن غرب و حل شدن در مناسبات بین المللی، سال هاست سپری شده و ناکامی تمدن غرب در اداره جوامع به خوبی روشن شده است.

نماینده مردم تهرانف ری شمیرانات و اسلامشهر در مجلس نهم، تاکید کرد: امواج خروشان معنویت گرایی و دین خواهی و توسعه افکار بلند حضرت امام (ره) کشورها را یکی پس از دیگری در نوردیده است؛ نهضت بیداری اسلامی مدت هاست اسلام آمریکایی را در منطقه رسوا کرده و امواج خروشان آن در حال عبور از کشورهایی است که به عنوان بدل اسلامی در منطقه مطرح شده است.

نجابت، با تاکید بر اینکه تغییر دولت ها در کشور ناشی از ماهیت پویا و تحول خواه انقلاب اسلامی است، افزود: این موضوع در جهت تامین نیازهای انقلاب و فشار از درون کشور است که صورت می گیرد و نه به واسطه فشارهای دشمنان به همین جهت تصور اینکه ایران اسلامی در تعامل با کشورهای غربی به ادبیات و مناسبات دهه ۷۰ بر می گردد خیالی خام است.

وی، ادامه داد: ملت ایران دریافته اند که در پرتو عزت و استقلال جمهوری اسلامی می توانند رفاه مادی و توسعه را به دست آورند بنابراین اگر قرار باشد سازشی هم صورت گیرد این تعامل به نمایندگی از تمدنی در حال ظهور با تمدنی در حال افول است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس، با بیان اینکه ایران اسلامی به عنوان کشوری قدرتمند ظهور تمدن اسلامی را نمایندگی می‌کند، خطاب به کشورهای غربی گفت: شما نمایندگان تمدنی هستید که آثار سوء اخلاقی و اقتصادی و مدیریت آن نمایان شده لذا این تعامل لوازم خاص خود را خواهد داشت پس زیاد ذوق‌زده نشوید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز