خبرگزاری کار ایران

درگفتگو با ایلنا مطرح شد:

بررسی 26 سرفصل انرژی با كمك 26 متخصص

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۲۲۸

پروژه‌های پتروشیمی، پارس جنوبی، میادین غرب کارون، مناطق نفت‌خیز جنوب، منابع آب و سدها، انرژی‌های نو از مسایلی هستند که پیگیری و بررسی هر کدام ازآنها به یک فرد خاص داده شده است.

با توجه به کثرت موضوع ها در حوزه انرژی بررسی و پیگیری وضعیت اجرای هر طرح به یک فرد مشخص واگذار می‌شود.

موسی احمدی دبیر کمیسیون انرژی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا با اشاره به واگذاری طرح‌های در حوزه های مختلف نفت، گاز و برق به یک فرد مشخص اظهار داشت: تا کنون در حوزه‌های مختلف انرژی 26  سرفصل مشخص شده که یک فرد مشخص وضعیت آن‌را در اجرا پیگیری و بررسی می‌كند.

وی افزود: پیش از این طرح با حضور هیات رییسه مجلس شورای اسلامی بررسی و تصویب شده که روز گذشته هم مسوولیت‌های هر فرد مشخص شد.

دبیر کمیسیون انرژی در خصوص طرح‌های واگذار شده، گفت: پروژه‌های پتروشیمی، پارس جنوبی، میادین غرب کارون، مناطق نفت‌خیز جنوب، منابع آب و سدها، انرژی‌های نو از مسایلی هستند که پیگیری و بررسی هر کدام ازآنها به یک فرد خاص داده شده است.

احمدی تصریح کرد: از دیگر موضوع های واگذار شده بررسی تحریم‌ها، تولید داخلی، شرکت‌های دانش بنیان، اصلاح الگوی مصرف، اساسنامه شرکت ملی نفت و موضوعاتی از این قبیل هستند.

وی با اشاره به دلیل این تفکیک اذعان داشت: به دلیل کثرت موضوعات، خروجی بهتر، همچنین بالارفتن کیفیت بررسی‌ها در به انجام رسیدن طرح‌ها این موضوع مطرح شد که امیدواریم این طرح در بهبود شرایط  اثرگذار باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز