خبرگزاری کار ایران

وزیر نیرو:

سدهای گیلانغرب و تنگه حمام استان کرمانشاه آبگیری می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۳۳۴۴۵

به طور میانگین می توانیم شاهد آبگیری دو سد در استان کرمانشاه باشیم و امسال نیز سدهای گیلانغرب و تنگه حمام در استان انشاالله آبگیری خواهد و در دو سد جامیشان و زمکان نیز در سال 92 آبگیری می شوند.

وزیر نیرو صبح امروز در حاشیه افتتاح چند طرح عمرانی و صنعتی به دست ریاست جمهور در جمع خبرنگاران گفت: دولت نهم و دهم توجه بسیار ویژه ای به حوزه آب کشور داشته است تا جایی که 32 هزار میلیارد تومان در این زمینه سرمایه گذاری انجام شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، نامجو تاکید کرد: در بخش برق دولت بیش از 72 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری انجام داشته است که با این اعتبار ظرفیت نصب شده نیروگاهی کشور به بیش از 67 هزار مگاوات رسیده است.

وزیر نیرو در ادامه با اشاره به بارشهای مناسب در سالجاری نسبت به سالهای گذشت، گفت: در حال حاضر 270 طرح مهر ماندگار در حوزه وزارت نیرو وجود دارد که از این تعداد 22 طرح مربوط به استان کرمانشاه است که این نشان دهنده توجه ویژه دولت به پیشرفت این استان دارد.

نامجود افزود: براساس برنامه ریزی های انجام گرفته از سوی دولت، به طور میانگین می توانیم شاهد آبگیری دو سد در استان کرمانشاه باشیم و امسال نیز سدهای گیلانغرب و تنگه حمام در استان انشاالله آبگیری خواهد و در دو سد جامیشان و زمکان نیز در سال 92 آبگیری می شوند.

وزیر نیر گفت: در حوزه برق نیز نیروگاه های بیستون و زاگرس در استان با ظرفیت 1288 مگاوات به بهره برداری رسیده که فراتر از نیاز کرمانشاه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز