خبرگزاری کار ایران

بر اساس یک تفاهم‌نامه همکاری؛

آذربایجان شرقی قطعات مورد نیاز صنعت نفت را تأمین می کند

کد خبر : ۴۰۳۳۵

بر اساس این تفاهم نامه سهم آذربایجان شرقی از فعالیت‌های حوزه صنعت نفت افزایش می‌یابد./همچنین مقرر شده است شرکت ملی نفت ایران زمینه عقد قرارداد مستقیم با واحدهای تولیدی استان را برای تامین قطعات مورد نیاز این شرکت فراهم کند.

ایلنا- تبریز: با امضای تفاهم نامه همکاری بین شرکت ملی نفت ایران و استان آذربایجان شرقی، سهم این استان از فعالیت‌های حوزه صنعت نفت افزایش یافته و شرکت ملی نفت فرصت‌های سرمایه گذاری را در اختیار استان قرار می دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا بر اساس این تفاهم‌نامه که به امضای استاندار آذربایجان شرقی، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی رسید، مقرر شد شرکت ملی نفت ایران زمینه عقد قرارداد مستقیم با واحدهای تولیدی استان را برای تامین قطعات مورد نیاز این شرکت فراهم کند.

همچنین مقرر شد شرکت ملی نفت ایران ضمن معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری صنعت نفت به استان آذربایجان شرقی، فهرستی از اقلام و تجهیزات مورد نیاز واحدهای تابعه خود را جهت انطباق با شرایط واحدهای استانی در اختیار این استان قرار دهد.

همکاری شرکت ملی نفت ایران برای برگزاری نمایشگاه قطعات و تجهیزات نفتی در محل نمایشگاه بین‌المللی تبریز، معرفی پروژه‌های پژوهشی و تحقیقاتی به موسسات علمی و دانشگاهی استان از طرف این شرکت و تشکیل انجمن تخصصی سازندگان قطعات و تجهیزات صنعت نفت در استان از دیگر مفاد این تفاهم‌نامه بود.

گفتنی است تحقق بندهای این تفاهم‌نامه را کارگروهی متشکل از نمایندگان استانداری آذربایجان شرقی، شرکت ملی نفت ایران و انجمن قطعه‌سازان استان پیگیری خواهد کرد.

 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز