خبرگزاری کار ایران

وزیر نیرو خبرداد:

درصورت حل نشدن اختلاف نظر در بودجه رییس جمهور وارد عمل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۹۱۱۸

افزایش قیمت آب و برق فقط در ستاد هدفمندی‌ یارانه‌ها باید تصویب شود و افزایش تعرفه در بودجه به معنی افزایش قیمت آب و برق مطرح نمی‌شود. بلکه باید منتظر تصمیم ستاد هدفمندی‌ یارانه‌ها باشیم.

وزیر نیرو از اختلاف نظر در بودجه 92  خبرداد.

به گزارش ایلنا،مجید نامجو امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینكه همیشه در مراحل تدوین بودجه اختلاف نظر وجود داشته،اظهار داشت: در بودجه امسال نیز مقداری اختلاف نظر وجود دارد و برای حل آن  تلاش می شود، اما در صورت حل نشدن موضوع قرار شد با دخالت رییس جمهور و یا نظر وی کار بودجه92 جمع شود و در اولین فرصت تحویل مجلس داده شود.

او افزود:در حال احاضر کارها نهایی شده وتبصره‌های لازم در بودجه دیده شده است.

وی در باره قیمت آب وبرق در بودجه سال آینده  نیز گفت: افزایش قیمت آب و برق فقط در ستاد هدفمندی‌ یارانه‌ها باید تصویب شود و افزایش تعرفه در بودجه به معنی افزایش قیمت آب و برق مطرح نمی‌شود. بلکه باید منتظر تصمیم ستاد هدفمندی‌ یارانه‌ها باشیم.

نامجو در ادامه در واکنش به صدور قبض های چند صد هزار تومانی اهالی ورزقان نیز گفت: موضوع صدور این قبض‌ها را شنیده‌ایم و باید بررسی کنیم. در تمام زلزله‌ها باید حال مردم را رعایت کنیم.

وزیر نیرو با تاکید بر این‌که دولت اصرار دارد که اجرای هدفمندی‌ یارانه‌ها را دنبال کند گفت:‌ باید مجلس را برای این کار قانع کنیم.

وزیر نیرو با اشاره به احداث  نیروگاه‌های آبی در كشور،عنوان داشت: مجموع بسته‌ای که برای وزارت نیرو فراهم شده شامل استفاده از منابع تجدیدپذیر است. اما دو مشکل بومی کردن دانش و سرمایه‌گذاری سنگین در ابتدای امر وجود دارد.

او ادامه داد: باید تلاش کنیم تا از انرژی‌های تجدیدپذیر حمایت کنیم و یا به صورت تضمینی از سرمایه گذاران خرید کنیم.

 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز