خبرگزاری کار ایران

وزیر نیرو:

شرکت‌های توزیع نیروی برق واگذار می شود

کد خبر : ۵۹۳۴۴

یکپارچه سازی شرکت های آبفای شهری و روستایی، واگذاری شرکت‌های توزیع نیروی برق، انتقال آب از دریاهای شمال و جنوب و توجه به مسکن مهر و پروژه های مهر ماندگار از جمله اولویت های کاری وزارت نیرو در سال جدید است.

وزیر نیرو گفت: یکپارچه سازی شرکت های آبفای شهری و روستایی، واگذاری شرکت‌های توزیع نیروی برق، انتقال آب از دریاهای شمال و جنوب و توجه به مسکن مهر و پروژه های مهر ماندگار از جمله اولویت های کاری وزارت نیرو در سال جدید است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو (پاون)، مجید نامجو در نخستین نشست شورای هماهنگی مدیران ارشد وزارت نیرو در سال 92 که در جوار حرم مطهر امام رضا (ع) برگزار شد افزود:این وزارتخانه با آغاز عملیات اجرایی بلندترین سد بتونی جهان، گام بلندی برای خلق حماسه اقتصادی برداشت.

وی با اشاره به شعار سال جدید، بر لزوم خدمت رسانی بیشتر و جلب رضایت مردم در زمینه آب و برق تأکید کرد.

وزیر نیرو تاکید کرد: شعار "حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی" باید در برنامه های کاریمان لحاظ شود و از آن در جهت خدمت رسانی بهتر و بیشتر به مردم استفاده کنیم.

نامجو برخی از فعالیت های وزارت نیرو را درخصوص حماسه سیاسی، جلب رضایت مردم در زمینه آب و برق در تمام زمینه ها و نیز ایجاد نشاط در بین پیمانکاران و سرمایه گذاران عنوان کرد و با بیان اینکه در زمینه حماسه اقتصادی، نگاه ها به سمت وزارت نیرو است، گفت: خوشبختانه در این زمینه با آغاز عملیات اجرایی بلندترین سد بتونی جهان آغاز خوبی داشتیم.

وزیر نیرو تأمین آب و برق مردم را تمام سعادت دنیا و آخرت کارکنان وزارت نیرو دانست و یکپارچه سازی شرکت های آبفای شهری و روستایی، واگذاری شرکت‌های توزیع نیروی برق، انتقال آب از دریاهای شمال و جنوب، عملیاتی شدن پروژه های آبیاری و زهکشی سراسری، کمک به تدوین بودجه سال 92، کمک به تدوین نقشه راه دولت یازدهم و کمک به تدوین عملکرد دولت دهم، پیگیری طرح ها و لوایح مهم، تأمین و تنوع بخشی منابع مالی و توجه به مسکن مهر و پروژه های مهر ماندگار را از جمله اولویت های کاری وزارت نیرو در سال جدید برای تحقق شعار "حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی" عنوان کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز