خبرگزاری کار ایران

هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی افتتاح شد

کد خبر : ۶۳۲۵۰

در هجدهمین نمایشگاه نفت،گاز، پالایش و پتروشیمی، شرکتهای 5 قاره و از کشورهایی چون ایتالیا، آلمان، اوکراین، روسیه، اسپانیا، فنلاند، انگلیس، فرانسه، ژاپن، هلند، امارات، کره جنوبی، کرواسی، ترکیه، عربستان، کانادا، اتریش، ارمنستان و آذربایجان شرکت دارند.

هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی امروز - 28 فروردین ‌- درحالی افتتاح شد که از روز ٢٩ فروردین ماه امسال فعالیت خود را با پیام "تجلی حماسه اقتصادی در نهضت جهاد خودکفایی صنعت نفت ایران" آغاز می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در هجدهمین نمایشگاه نفت،گاز، پالایش و پتروشیمی، شرکتهای 5 قاره و از کشورهایی چون ایتالیا، آلمان، اوکراین، روسیه، اسپانیا، فنلاند، انگلیس، فرانسه، ژاپن، هلند، امارات، کره جنوبی، کرواسی، ترکیه، عربستان، کانادا، اتریش، ارمنستان و آذربایجان شرکت دارند.

این نمایشگاه به مدت چهار روز برگزار می‌شود که هر یک از روزهای برگزاری نمایشگاه با عنوان خاصی نامگذاری شده است؛ روز نخست با عنوان «تولید ملی و شکست تحریم‌ها (توسعه صنایع بالادستی)»، روز دوم با عنوان «امنیت انرژی، امنیت اقتصادی»، روز سوم با عنوان «خودکفایی و خودباوری در صنعت نفت ایران (صدور دانش فنی و ساخت داخل)» و روز چهارم نمایشگاه با عنوان «تنوع بخشی سبد درآمدی کشور (تولید و صادرات فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی)» نامگذاری شده است.

بیش از هزار شرکت ایرانی و خارجی در فضایی به گستردگی ٤2 هزار مترمربع (فضای مفید) و 88 هزار مترمربع (فضای باز) در این نمایشگاه حضور دارند.

همچنین با توجه به استقبال شرکت‌های سازنده قطعات از غرفه "جهاد خودکفایی" که برای نخستین بار در هفدهمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی برپا شد، امسال در هجدهمین نمایشگاه نفت نیز غرفه‌ای با این عنوان (جهاد خودکفایی) به تجهیزات و قطعات موردنیاز صنعت نفت اختصاص یافته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز