خبرگزاری کار ایران

وزیر نیرو خبرداد:

انتقال آب خلیج فارس به کرمان، بزودی

asdasd
کد خبر : ۶۶۷۲۶

بزودی با مشارکت بخش خصوصی طرح شیرین سازی آب خلیج فارس و انتقال آب به کرمان آغاز خواهد شد.

وزیر نیرو با اعلام بهره برداری از ابرپروژه های آبی کشور از مشارکت بخش خصوصی برای شیرین سازی آب خلیج فارس خبر داد و گفت: بزودی انتقال آب به کرمان آغاز می شود.

به گزارش ایلنا، مجید نامجو گفت: بزودی با مشارکت بخش خصوصی طرح شیرین سازی آب خلیج فارس و انتقال آب به کرمان آغاز خواهد شد.

وزیر نیرو اظهار داشت: با آغاز ساخت سد بختیاری به عنوان بلندترین سد بتنی جهان و بهره برداری از 7 سد دیگر در روزهای آغازین امسال وزارت نیرو سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی را به خوبی آغاز کرده است.

وی افزود: فعال کردن شورای عالی آب در دولت فعلی یکی از تصمیم هایی بود که برای پیشبرد امور بخش آب کشور گرفته شد و در نشست های این شورا که با حضور رئیس جمهوری برگزار می شود، تصمیم های خوبی به ویژه برای توسعه کشاورزی گرفته شد و تسهیلات فراوانی برای اصلاح شیوه آبیاری در اختیار کشاورزان قرار گرفت.

نامجو سپس به آغاز بهره برداری از "ابر پروژه"هایی مانند کارون 4، گتوند و انتقال آب از سرشاخه های دز به قمرود اشاره کرد و گفت: اجرای هر کدام از این طرح ها، افتخار بزرگی در کارنامه وزارت نیرو محسوب می شود.

وزیر نیرو همچنین به موضوع انتقال آب از دریاهای شمال و جنوب به فلات مرکزی ایران پرداخت و افزود: برای حل مشکلات آب کشور، چاره ای جز اجرای این طرح نداریم و بزودی با مشارکت بخش خصوصی، طرح شیرین سازی آب خلیج فارس و انتقال آب به کرمان آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه بخش آب کشور، دوران پرافتخاری را می گذراند تصریح کرد: ایجاد تحول در ساختار بخش آب لازم است که تغییر چارت تشکیلاتی و اصلاح ساختار کنونی به مدیریت حوضه ای بزودی اجرا خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز