خبرگزاری کار ایران

رییس کانون انجمن‌های جایگاه‌های اختصاصی به ایلنا خبر داد:

انصراف مردم از سوخت‌گیری در جایگاه‌های فاقد بنزین یورو 4

asdasd
کد خبر : ۸۶۲۸۷

«تبخیر بالای بنزین معمولی و سوپر و نارضایتی نسبت به آن ها سالهاست که از سوی جایگاه داران مطرح است و حرفهای پیش آمده نسبت به تبخیر بالای بنزین از هر نوع است و نمی توان به بنزین یورو 4 ان را نسبت داد.»

رییس کانون انجمن‌های جایگاه‌های اختصاصی از استقبال مردم نسبت به استفاده از بنزین یورو ۴ و انصراف از سوخت گیری در صورت نبود این نوع بنزین در جایگاه‌ها خبر داد.

ناصر رییسی فر، رییس کانون انجمن‌های جایگاه‌های اختصاصی با اشاره به توزیع بنزین یورو ۴ در گفتگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: بنزین یورو ۴ اگر بر اساس استانداردی که در اروپا وجود دارد تولید شده باشد مفید خواهد بود و بالا‌ترین مزیتش جلوگیری از آلودگی هواست.

وی با اشاره به استقبال مردم نسبت به استفاده از بنزین فوق افزود: در چند روز گذشته که بنزین یورو ۴ در جایگاه‌ها توزیع شده شاهد عدم سوخت گیری در جایگاه‌هایی که فاقد یورو ۴ بودند بوده‌ایم.

رییسی فر در خصوص نارضایتی برخی جایگاه داران نسبت به یورو ۴ به دلیل تبخیر بالای آن اظهار داشت: تبخیر بالای بنزین معمولی و سوپر و نارضایتی نسبت به آن‌ها سالهاست که از سوی جایگاه داران مطرح است و این سخنان درباره تمامی انواع بنزین گفته می‌شود.

وی عوامل متعددی را در تبخیر بنزین موثر دانست و افزود: دما، کیفیت، نحوه سوخت گیری و نحوه ذخیره سازی همگی در میزان تبخیر اثر گذار هستند.

رییس کانون انجمن‌های جایگاه‌های اختصاصی با اعلام متفاوت بودن میزان تبخیر در ۱۰ روز گذشته تصریح کرد: در صورت عرضه به صورت «از تولید به مصرف» تبخیر بالا‌تر است و اگر ذخیره سازی شده باشد و سپس عرضه شود این میزان کاهش پیدا می‌کند و با بالا رفتن دما نیز افزایش تبخیر را شاهد خواهیم بود.

رییسی فر تبخیر در شهرهای فارس و اصفهان را بالا‌تر از دیگر شهر‌ها اعلام کرد.

وی اظهار نظر کلی در خصوص یورو ۴ را زود دانست وادامه داد: هر طرح پایلوتی که انجام می‌شود باید دوره‌ای برای سنجش بازخوردش در نظرگرفته شود و تا ۲۰ روز آینده می‌توان در این مورد نظر کلی داد.

رییس کانون انجمن‌های جایگاه‌های اختصاصی افزود: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی قول یک تشکیل جلسه کار‌شناسی را در خصوص تبخیر بنزین داده است و اعلام کرده در صورت بالا‌تر بودن تبخیر از حد مجاز راه حل مناسبی پیدا خواهد کرد.

رییسی فر افزود: تبخیر بیش ازحد بنزین نقدینگی جایگاه دار را خواهد بلعید و موجب عدم خرید سوخت خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز